Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych, chemicznych i produktów toaletowych dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych

Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-215 Warszawa, ul. Dolańskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8606509, 8606519 , fax. 022 8606518
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa
    ul. Dolańskiego 2 2
    00-215 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8606509, 8606519, fax. 022 8606518
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych, chemicznych i produktów toaletowych dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych artykułów biurowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do drukarek, kopiarek i faksów, chemicznych i produktów toaletowych na 2010r. w asortymencie podanym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Szczegółowy asortyment zamawianych produktów będących przedmiotem zamówienia i warunki dostawy zawarte są w formularzu cenowym stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do sukcesywnego, w miarę zgłaszanych potrzeb Zamawiającego, dostarczenia oraz wniesienia, we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce, produktów stanowiących przedmiot zamówienia, do Biura Prezesa ANR w Warszawie przy ulicy Dolańskiego 2. 4. Szczegółowe zasady i tryb dokonywania zamówień cząstkowych, odbioru i płatności określa projekt umowy. 5. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia - przez wykazanie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 100 tys. zł odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie. Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, należy rozumieć dostawę produktów z grupy artykułów biurowych i/lub chemicznych i/lub produktów toaletowych; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2 Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. 1 dokonywana będzie na podstawie niżej wymienionych dokumentów. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1, Zamawiający uzna, że zostały one spełnione. W przypadku, kiedy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt.1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie, a każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów niżej wymienionych w pkt. 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, o których wyżej mowa w pkt. 1 lit. b - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c) dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w pkt. 3 lit. b) zostały wykonane należycie (np. referencje). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do specyfikacji); b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 lit. b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 6 należy stosować odpowiednio. 8. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: a)oryginał pełnomocnictwa, z określeniem zakresu umocowania, do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowa konsorcjum), jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z tej umowy, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 3 lit. a), podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców, składających ofertę, c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w pkt. 4 lit a), podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców, d) dokumenty wskazane w pkt 4 lit. b), dotyczące każdej z osób/podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach