Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2015-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, 30199330-2 Papier do drukarek, 30234300-1 Płyty CD, 3.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych, jeżeli opis przedmiotu zamówienia został określony poprzez wskazanie nazwy produktu lub jego producenta. Wskazanie produktu, należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry produktów wskazane w SIWZ. Wskazane przez Zamawiającego nazwy handlowe czy producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-07-25 - Zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2016 roku. Znak sprawy DZ-2501/213/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dodano: 2016-07-13 - zakup urządzeń biurowych
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2016-06-07 - Zakup materiałów i urządzeń biurowych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-22