Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. I. Mościckiego 40/42
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7244163 , fax. 044 7244163
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
ul. I. Mościckiego 40/42 40/42
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 044 7244163, fax. 044 7244163
REGON: 00001775600284 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów biurowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r., poz. 1655). 2. Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r., poz.1655). 3. Spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony formularz cenowy. 3. Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r., poz.1655), oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r., poz.1655), załącznik nr 1 do części III SIWZ. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do części III SIWZ. 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do części III SIWZ. 7. W przypadku prowadzenia działalności przez Wykonawcę w formie spółki cywilnej oprócz odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej niezbędne jest dołączenie do oferty aktualnej umowy spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/19340/94Rb59PgVd3.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r (DOA-ZP-VIII.271.44.2015)
Dodano: 2015-12-23 - Dostawa druków akcydensowych
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa druków akcydensowych
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa druków akcydensowych
Dodano: 2012-11-23 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych
Dodano: 2010-11-25 - Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Delegatury Łódź - Widzew UMŁ
Dodano: 2010-04-26 - Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów
Dodano: 2010-02-04