Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6109320 , fax. 056 6109496
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
ul. Mickiewicza 33-39 33-39
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6109320, fax. 056 6109496
REGON: 00001775600507 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie artykułów biurowych do Oddziału ZUS w Toruniu, przy ul. Mickiewicza 33/39. Całkowita wartość zamówienia - poniżej równowartości kwoty 133 tys. Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; -aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni wraz z ofertą dostarczyć : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sukcesywna: zadanie 1 - artykułów papierniczo-biurowych; zadanie 2 - papieru kserograficznego, papieru foto, składanki komputerowej i folii do drukowania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów biurowych dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu
Dodano: 2016-06-07 - Wyroby biurowe
Dodano: 2016-04-07 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa materiałów biurowych dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa artykułów biurowych w podziale na 4 pakiety dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku ul. Szpitalna 6 A
Dodano: 2016-01-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych: 1.- dokumentacja projektowa zadania pn. >>Kompleks lekkoatletyczny z bieżnią i rzutnią pchnięcia kulą w Zespole Szkół nr 8 przy ul. Łyskowskiego 28 w Toruniu<<. - część I 2.- dokumentacja projektowa zadania pn. >>Plac do street workoutu przy Orliku na terenie III Liceum Ogólnokształcącego, ul. Raszei 1 w Toruniu<<. - część II 3.- dokumentacja projektowa zadania pn. >>Szkoła marzeń - modernizacja boiska szkolnego, Zespół Szkół nr 24, ul. Ogrodowa 3/5 w Toruniu<<. - część III
Dodano: 2015-12-21 - Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa artykułów papierniczych dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-11-09