Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg
- Adres: 01-138 Warszawa, ul. Płocka 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4312128 , fax. 022 4312452
- Data zamieszczenia: 2012-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Płocka 26 26
01-138 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4312128, fax. 022 4312452
REGON: 00028849000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych: bloków makulaturowych, bloków technicznych, długopisów, cienkopisów, dyskietek, dziurkaczy, foli przezroczystych, gumek biurowych, gumek recepturek, kalki ołówkowej, karteczek samoprzylepnych, kleju, klipsów, kopert, korektorów w płynie, koszulek, księg do podpisów, linijek, listw wsuwanych do dokumentów, listw zasilających, markerów, nożyczek, ofertówek, ołówków, papieru pakowego, papieru termicznego, pianki antystatycznej, pinezek, płynu do czyszczenia, płyt CD, przekładek indeksowych, przyborników plastikowych, pudełek z tektury, rozszywaczy, segregatorów, skoroszytów, skorowidzów, spinaczy, sznurka pakowego, szpilek, szuflad do dokumentów, tablic korkowych, taśm biurowych, taśm klejących pakowych, taśm papierowych, teczek biurowych, teczek lakierowanych, teczek tekturowych, temperówek, tuszy do stempli, zakreślaczy, zeszytów, zszywaczy, zszywek, folii do bindowania, okładek kartonowych do bindowania, grzbietów do bindowania, listew zatrzaskowych, foli do laminowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18