Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 890 49 10 , fax. 22 890 49 13
- Data zamieszczenia: 2011-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
ul. Podskarbińska 25 25
03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 890 49 10, fax. 22 890 49 13
REGON: 00001775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
§ 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na rok 2011 dla II Oddziału ZUS w Warszawie ( 45 rodzaju artykułów w tym min. koperty białe C-6/5 do maszynowego kopertowania, teczki tekturowe wiązane, taśmy papierowe do maszyny Canon, sznurek pakowy, koszulki A4 przystosowane do wpięcia w segregator A4). § 2. Warunki dostawy: 1. Zamówienie ma zostać zrealizowane w dwóch dostawach po 50% asortymentu każda, z wyjątkiem kopert - wszystkie koperty w pierwszej dostawie. 2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: a) Za termin dostawy przyjmuje się datę podpisania protokołu odbioru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. b) Przez dostawę Zamawiający rozumie transport towaru do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek dostarczonych artykułów do magazynu Zamawiającego. c) Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. d) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu do siedziby Oddziału i rozładunek Wykonawca uwzględnia w cenach jednostkowych. e) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od dnia danej dostawy tj. od daty podpisania protokołu odbioru. f) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności jakości dostarczonego asortymentu w porównaniu z ofertą i wymaganiami Zamawiającego w okresie gwarancji Zamawiający ma prawo wnieść reklamację, która zostanie rozpatrzona a wadliwy towar wymieniony na nowy, wolny od wad w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. g) W sytuacji dwukrotnego zgłoszeniu reklamacji i ponownym stwierdzeniu wad w dostarczonej partii towaru, Zamawiający ma prawo zwrócić całość lub część danego typu asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy. h) Miejscem realizacji dostaw jest magazyn w tymczasowej siedzibie II Oddziału ZUS w Warszawie położony przy ul. Czerniakowskiej 16. Zamawiający przewiduje w II kwartale 2011 r. możliwość zmiany siedziby II Oddziału ZUS w Warszawie z ul. Czerniakowskiej 16 na ul. Podskarbińską 25. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższych zmianach z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy. § 3. Zamówienie ma zostać zrealizowane w dwóch dostawach: a) I dostawa - w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. b) II dostawa - na pisemny wniosek upoważnionego pracownika Zamawiającego w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty przyjęcia zgłoszenia (zamówienie pisemne przekazane faxem) nie później jednak niż do dnia 31.12.2011 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium - 1.500 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23