Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 04-073 Warszawa, ul. Grenadierów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
- Data zamieszczenia: 2020-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
ul. Grenadierów
04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
REGON: 21539890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30191000-4, 30192000-1, 30195000-2, 30197000-6. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów i sprzętu biurowego do magazynu Zamawiającego, z podziałem na dwie części: Część 1 zamówienia – Materiały i sprzęt biurowy; Część 2 zamówienia – papier xero i komputerowy. Dostarczane artykuły mają być fabrycznie nowe. Wszystkie zamawiane artykuły mają być zapakowane w oryginalne opakowania z uwidocznioną nazwą producenta i posiadać termin ważności określony przez producenta. Szczegółowy asortyment oraz ilość przedstawia załącznik nr 2 – arkusze kalkulacyjne stanowiące integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamówienie związane z COVID-19
Dodano: 2021-03-26 - Zamówienie związane z COVID-19
Dodano: 2021-03-26 - Zamówienie związane z COVID-19
Dodano: 2021-03-26 - Sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
Dodano: 2021-01-15 - Sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
Dodano: 2020-11-23 - Sukcesywna dostawa sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
Dodano: 2020-10-26 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych
Dodano: 2017-10-16 - DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO, RTV I AGD
Dodano: 2017-08-01