31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2017-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, na potrzeby Sł. Mundurowej, Sł. Sł. Łączności, Sł. Uzbrojenia, Sł. Czołgowo-Samochodowej i Sł. ZZLT , do magazynów wymienionych służb znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 12 zadań, których szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy) oraz w przypadku zadania nr 1 w zał. nr 7 do SIWZ Zadanie nr 1 - odzież ochronna i robocza dla Sł. Mundurowej Zadanie nr 2 - artykuły BHP dla Sł. Łączności Zadanie nr 3 - czyściwo (ZZLT) Zadanie nr 4 - rękawice (ZZLT) Zadanie nr 5 - materiały ochronne (ZZLT) Zadanie nr 6 - materiały ostrzegawcze (ZZLT) Zadanie nr 7 - słuchawki z mufą (ZZLT) Zadanie nr 8 - ochronniki słuchu (ZZLT) Zadanie nr 9 - kombinezony specjalne (ZZLT) Zadanie nr 10 - czyściwo Zadanie nr 11 – ustniki do analizatora wydechu typu DRAGER 7410 Zadanie nr 12 – materiały ochronne (Sł. Uzbrojenia) Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 810 kasków kolarskich dla 54 Szkółek Kolarskich uczestniczących w programie „Narodowy Projekt Rozwoju Kolarstwa, poziom pierwszy upowszechnianie sportu w szkółkach kolarskich III”
Dodano: 2021-05-05 - KOSZULKI TYPU T-SHIRT
Dodano: 2021-03-31 - Dostawy odzieży skarbowej, roboczej, innych wyrobów włókienniczych oraz naczyń wielokrotnego użytku dla osadzonych
Dodano: 2020-12-07 - Dostawa 810 kasków kolarskich dla 54 Szkółek Kolarskich uczestniczących w programie „Narodowy Projekt Rozwoju Kolarstwa, poziom pierwszy upowszechnianie sportu w szkółkach kolarskich III”
Dodano: 2020-10-20 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP
Dodano: 2020-06-01 - Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala
Dodano: 2019-04-12 - Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2019 roku na potrzeby Nadleśnictwa Konin oraz 4 sąsiednich nadleśnictw
Dodano: 2019-01-21 - Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2019 roku na potrzeby Nadleśnictwa Piaski oraz 5 sąsiednich nadleśnictw
Dodano: 2019-01-18 - Dostawa sortów mundurowych leśnika w 2019 r. na potrzeby biura RDLP w Poznaniu oraz 6 podległych nadleśnictw
Dodano: 2019-01-18 - Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krotoszyn
Dodano: 2019-01-18