Przetargi.pl
„Dostawa artykułów anestezjologicznych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim”

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Miodowa 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
    REGON: 30673300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ncm.med.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa artykułów anestezjologicznych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów anestezjologicznych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ – w Formularzu asortymentowo-cenowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 43 pakietów (części) i obejmuje: Pakiet nr 1 – Asortyment do znieczuleń Pakiet nr 2 – Igła do przemywania ran Pakiet nr 3 – Maski wielorazowe Pakiet nr 4 – Maski krtaniowe jednorazowe Pakiet nr 5 – Rurki tracheostomijne Pakiet nr 6 – Rurki intubacyjne Pakiet nr 7 – Rurki nosowo-gardłowe Pakiet nr 8 – Mocowanie rurek intubacyjnych Pakiet nr 9 – Kaniule nosowe Pakiet nr 10 – Łącznik anestezjologiczny Pakiet nr 11 – Filtry oddechowe Pakiet nr 12 - Filtry Pakiet nr 13 – Filtr do ssaka Vario18 Pakiet nr 14 – Filtr do ssaka Pakiet nr 15 – Wymiennik ciepła i wilgoci Pakiet nr 16 – Obwód anestezjologiczny Pakiet nr 17 – Układ oddechowy do aparatu Baby Puff Pakiet nr 18 – Różny asortyment 1 Pakiet nr 19 – Zestaw do kanikotomii Pakiet nr 20 - Różny asortyment 2 Pakiet nr 21 – Igły doszpikowe Pakiet nr 22 - Łączniki Pakiet nr 23 - Żywienie Pakiet nr 24 – Przetwornik Pakiet nr 25 – Worek samorozprężalny Pakiet nr 26 – Obwód do respiratora Bellavista Pakiet nr 27 – Czujnik do układu oddechowego Pakiet nr 28 – Filtry i pułapki Pakiet nr 29 – Układy do aparatu MedinCNO Pakiet nr 30 – Układ oddechowy do respiratora Evita 300 Pakiet nr 31 – Prowadnica do intubacji Pakiet nr 32 – Igły do wkłuć Pakiet nr 33 – Strzykawki doustne Pakiet nr 34 – Łyżki laryngoskopowe Pakiet nr 35 – Zestaw infuzyjny do pompy Alaris Pakiet nr 36 – Plaster na noski kaniul Pakiet nr 37 – Układy jednorazowe do respiratora Hamilton C-1 Pakiet nr 38 – Pas do unieruchamiania dla dorosłych Pakiet nr 39 – Osprzęt dodatkowy Pakiet nr 40 – Czujnik do pomiaru SpO2 Pakiet nr 41 – Materiały eksploatacyjne do aparatu MedinCNO i MedinSINDI Pakiet nr 42 – Osłona foliowa na sprzęt medyczny Pakiet nr 43 – Igła insuflacyjna 3. Wykonawca oferuje wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.). 4. Określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 6. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami oraz zapewnia rozładunek do magazynu Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia składanych pisemnie (dopuszcza się fax. i e-mail), w terminie 3 dni roboczych. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia do NCM powinny odbywać się w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-15.00. 9. Zamawiający dopuszcza wycenę produktów w opakowaniu innej wielkości niż żądana w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik Nr 2. 10. Ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć zgodnie z w/wym. formularzem. W przypadku, gdy z przeliczeń wychodzi ilość ułamkowa należy wpisać ilość do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli parametr miejsca setnego jest poniżej 5 to parametr dziesiętny zaokrągla się w dół, jeśli parametr miejsca setnego jest 5 i powyżej to parametr dziesiętny zaokrągla się w górę. 11. Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość opakowań podaną przez Zamawiającego i dopisuje wyliczoną ilość opakowań, a następnie parafuje zmiany. 12. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ceny przez czas trwania umowy. 13. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, o których mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp: - oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ. 4) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach