25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 749 88 39 , fax. 85 749 88 61
- Data zamieszczenia: 2014-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
ul. Kawaleryjska 70 70
15-601 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 749 88 39, fax. 85 749 88 61
REGON: 20068982800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów administracyjno- biurowych i wyposażenie biurowe dla zabezpieczenia potrzeb 18 Pułku Rozpoznawczego w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2. - Dostawy będą realizowane do magazynów, gdzie nie ma możliwości wjechania wózkiem widłowym. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy. - Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. - Termin przydatności do użycia oferowanych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (dotyczy artykułów mających określony termin przydatności do użycia). - Wykonawca zobowiązany jest dostarczać określone artykuły transportem Własnym, na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do magazynu Zamawiającego, zgodnie z umową, - Dostawa winna być realizowana sukcesywnie według potrzeb zamawiającego, - Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, od poniedziałku do czwartku (wyłącznie w dni robocze) od godz. 7:30 do godz. 13:00. O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie na minimum 48 godz. przed dostawą - dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych. Wykonawca może wystawić fakturę po dostarczeniu całej dostawy lub danej transzy asortymentu, - Dowodem zrealizowania całkowitej lub częściowej dostawy będzie protokół odbioru, po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności artykułów oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Zamawiający może odmówić odbioru artykułów w przypadku: gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwe, bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie. - W przypadku dostarczenia artykułu wadliwego lub nie odpowiadającego zamówieniu, Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia wady, - Na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. - W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego. - Przy dostawie Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. - Wymagania stawiane Wykonawcy: a.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. b.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm) w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Zamawiającego. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy. 2.Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze. Zm.). Podwykonawstwo dopuszczone jest na zasadach określonych w projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawę artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby GDDKiA Oddział w Białymstoku i Rejonów
Dodano: 2016-01-05 - Zakup i dostawa materiałów biurowych do SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2015-11-27 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych i informatycznych
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby PWSIP w Łomży
Dodano: 2015-04-13 - jest zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn.: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.
Dodano: 2015-03-31