14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
- Data zamieszczenia: 2016-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Bukowska 34 34
60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
REGON: 30206765400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów administracyjno - biurowych i papieru do urządzeń drukujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów administracyjno - biurowych m. in. długopisy, cienkopisy, ołówki, pisaki, gumki, zeszyty (zadania od nr 1 do nr 3) oraz papieru do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, igłowych, ploterów atramentowych (zadanie nr 4). w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie; 6/4-zadanie 4) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 4: Zadanie nr 1-zakup (dostawa) artykułów i materiałów piśmienniczych Zadanie nr 2- zakup (dostawa) artykułów biurowych i papierniczych Zadanie nr 3 -zakup (dostawa) artykułów i urządzeń biurowych Zadanie nr 4 -zakup papieru do urządzeń drukujących Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie: a) zadanie nr 1- 19 402,30 zł netto; b) zadanie nr 2 - 42 483,76 zł netto; c) zadanie nr 3 - 25 473,49 zł netto; d) zadanie nr 4 - 11 382,11 zł netto na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań). Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r. Wymagany termin realizacji zamówienia: Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi: a) dla zadania od nr 1 do nr 3 sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10 2016r b) dla zadnia nr 4 jednorazowo w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921215
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych (pendrive z nadrukiem, długopis z nadrukiem/grawerem) w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe Nr POKL. 09.02.00-30-001/12
Dodano: 2015-01-22 - Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wykonanie i dostawę fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych (pendrive z nadrukiem, długopis z nadrukiem) w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe Nr POKL. 09.02.00-30-001/12
Dodano: 2014-07-11 - wykonanie i dostawa fabrycznie nowych materiałów dydaktycznych (pendrive z nadrukiem, długopis z nadrukiem) w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe Nr POKL. 09.02.00-30-001/12
Dodano: 2013-12-06 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowych artykułów: 1)materiałów dydaktycznych (pendrive z nadrukiem, długopis z nadrukiem) 2)drukowanych materiałów dla przedsiębiorców na potrzeby realizacji projektu Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe.
Dodano: 2013-07-24