Przetargi.pl
Dostawa artkułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Lubinie

Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 7468336, 7468337 , fax. 0-76 7468337
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego
    ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 7468336, 7468337, fax. 0-76 7468337
    REGON: 84129000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp10.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artkułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą cenową: a. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1 b. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 c. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 d. Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw - Załącznik nr 4 e. Dowody określające, że dostawy zostały wykonane należycie f. Oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom - Załącznik nr 5 g. Zaparafowane wzory umowy - Załącznik nr 6 h. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę – tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu wynika z dokumentów dołączonych do oferty i. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach