Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek,
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5194867, 5194810 , fax. 089 5194813
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5194867, 5194810, fax. 089 5194813
REGON: 00029623600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa art. spożywczych, mrożonek owocowo - warzywnych i rybnych, mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin oraz mięsa drobiowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy żywności opisane szczegółowo w V pakietach tj. I - mięso II - wędliny III - mięso drobiowe IV - art. spożywcze V - mrożonki owocowo - warzywne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Druk ZP-17
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia, że Dostawca posiada na oferowane produkty niezbędne dokumenty do obrotu żywnością - do wglądu na żądanie Zamawiającego. 2. Oświadczenie, że firma ma wdrożony system HACCP lub GHP, GMP. 3. Ważny dokument identyfikacji HDI wydany przez Sanepid na samochód, którym będzie dostarczany towar. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z z postepowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ZAKUP,DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Pieckach
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych na terenie miasta Nidzica
Dodano: 2016-07-18 - ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGOW BARCZEWIE
Dodano: 2016-07-18 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywne dostawy art. spożywczych, mięsa wieprzowo - wołowego oraz drobiowego, wędlin, mrożonek owocowo-warzywnych i rybnych
Dodano: 2016-06-01 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
Dodano: 2016-05-23 - Przetarg nieograniczony na dostawy wyrobów mięsnych do AS w Bartoszycach przez okres 13 miesiecy.
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
Dodano: 2016-04-28