Przetargi.pl
Dostawa art. spożywczych do Kuchni Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 3 pakiety

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6740361 , fax. 032 6721532
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Miodowa 14 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6740361, fax. 032 6721532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa art. spożywczych do Kuchni Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 3 pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa art. spożywczych podzielonych na 3 pakiety dla potrzeb Kuchni Szpitala Powiatowego w Zawierciu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ przez okres 12 miesięcy. Pakiet nr 1 - towary różne, Pakiet nr 2 - kaszki i zupki, Pakiet nr 3 - jaja i makarony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o ,których mowa w art.. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, dotyczące 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej Potwierdzeniem spełniania tych warunków będą załączone niżej dokumenty i oświadczenia : - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 - wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu dostawę o wartości nie mniejszej niż : zadanie nr 1 - 50.000,00 zł., zadanie nr 2 - 2.000,00 zł. , zadanie nr 3 - 15.000,00 zł. brutto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. - Jeżeli wykonawca , wykazując spełnienie warunku , o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, po lega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, zamawiający wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącej tych podmiotów, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli z uzasadnionej przyczyn wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zamawiający żąda : - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ - aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.11 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć dokumenty : - Oświadczenie Wykonawcy , że czynności związane z realizacją zamówienia wykonywane będą z zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia , w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP) oraz, że oferowane dostawy podlegają stałemu i aktualnemu nadzorowi Powiatowego Inspektoratu Weterynaryjnego / Sanitarnego. - aktualny dokument poświadczający stały nadzór służb weterynaryjnych nad producentem jaj - dotyczy pakietu nr 3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: wypełniony formularz ofertowy. wypełnione formularze cenowe - zał. nr 1 do SIWZ, oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44, oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 - zał. nr 3 , aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, Oświadczenie Wykonawcy , że czynności związane z realizacją zamówienia wykonywane będą z zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia , oraz że oferowane dostawy podlegają stałemu i aktualnemu nadzorowi powiatowego Inspektoratu Weterynaryjnego / Sanitarnego/ - zał. nr 6 aktualny dokument poświadczający stały nadzór służb weterynaryjnych nad producentem jaj - świadectwo Lekarsko - Weterynaryjne w kierunku Salmonellozy- dotyczy pakietu nr 3, wykaz wykonanych w , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości określonej w rodz. V, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach