Przetargi.pl
Dostawa art. chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie.

Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Smużyny 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 39 20 825 , fax. 0-91 39 20 825
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9
    Smużyny 2 2
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 39 20 825, fax. 0-91 39 20 825
    REGON: 00029511300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa art. chemii gospodarczej do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego w Nowogardzie, Smużyny 2 lub do filii w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Dostawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Każda partia dostaw zostanie zrealizowana w terminie 3 dni od daty doręczenia zamówienia szczegółowego ( pisemnie lub faxem). Dostawca zobowiązuje się w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie dobezzwłocznego potwierdzenia faxem o takim stanie rzeczy. 3. Dostawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. 4. Dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Z chwilą wydania przedmiotu Umowy Zamawiającemu przechodzi na niego ryzyko przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia. 6. Dostawca udziela gwarancji na przedmiot Umowy na okres 3 miesięcy od dnia wydania towaru Zamawiającemu. 7. W wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa na okres jednego roku. Strony przewidują, że umowa może ulec przedłużeniu o czas niezbędny ( nie dłuższy jednak niż 2 miesiące ) do czasu zakończenia postępowania przetargowego wszczętego przez Zamawiającego dotyczącego przedmiotu umowy w I kwartale 2011 r. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia umowy w ilościach mieszczących się w przedziale +/- 20 % w stosunku do złożonej oferty. 9. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów równoważnych o innej nazwie pod warunkiem , że posiadać one będą parametry i właściwości takie same lub lepsze od artykułów wskazanych w nformularzu ofertowym. W przypadku zastosowania innych artykułów oraz w przypadku proszku do prania do oferty należy bezwzględnie załączyć karty chara kterystyki wyrobu. 11. W przypadku stosowania innych nazw oferent jest zobowiązany załączyć do formularza oferty wykaz nazw artykułów wobec których Dostawca stosuje inne nazwy niż Zamawiający wg załączonego wzoru zał. nr 4. Zastosowane zmiany nazw obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy . 12. W przypadku dostawy płynów w większych opakowaniach niż 12 l dostawca dostarczy nieodpłatnie pompki dozujące. 13. Zamawiający informuje, że przewidywana ilość prania suchej bielizny w ciągu roku wyniesie koło 90.000 kg ( +/- 20% ) wypełniając formularz oferty w części II należy przyjąć normę dla bielizny średnio zabrudzonej, oraz dla średnio twardej wody
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy , 2.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, 3.oświadczenia że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz opłat i składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że uzyskał zgodę na wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Dostawcy. 5 Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty (Listy Referencyjne) potwierdzające dokonania dostaw oraz to, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.domypomocy.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach