Przetargi.pl
Dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych

Gmina Białopole ogłasza przetarg

  • Adres: 22-135 Białopole, ul. Chełmska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5682204, 5682286 , fax. 082 5682286
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białopole
    ul. Chełmska 1 1
    22-135 Białopole, woj. lubelskie
    tel. 082 5682204, 5682286, fax. 082 5682286
    REGON: 11019811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugbialopole.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury sanitarnej, mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych . 2.Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3.Przedmiot zamówienia składa się z czterech części: Część I: Dostawa wyposażenia niezbędnego do dostosowania pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, kod CPV: 44.41.10.00-4 Wyroby sanitarne, 39.22.40.00-8 - Miotły szczotki i inne artykuły różnego rodzaju. Część II Dostawa mebli do oddziałów przedszkolnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, Kod CPV: 39.10.00.00-3 Meble Dostarczone przez Wykonawcę meble muszą spełniać wymagania: - PN-EN 1729-1 październik 2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne - PN - EN 1729 - 2 październik 2007 - Meble - Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Część III Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, Kod CPV 39.16.21.00-6 - Pomoce dydaktyczne., 37.00.00.00-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne Część IV: Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych zgodnie z zestawieniem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ Kod CPV 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy, 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny, 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny. 4. Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) dostawa sprzętu komputerowego (drukarka) na rzecz placówek oświatowych opodatkowana jest stawką podatku 0%. Wyłoniony wykonawca otrzyma stosowne zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, celem przekazania kopii do właściwego Urzędu Skarbowego. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części 4. 6.Podane ceny w ofercie za dostarczoną armaturę sanitarną, meble, zabawki , pomoce dydaktyczne oraz sprzętu komputerowy, elektroniczny i multimedialny, tablice interaktywne niezbędne do przeprowadzenia zajęć z dziećmi w ramach projektu powinny zawierać wszystkie koszty, w tym m.in.: dostarczenia do poszczególnych Szkół, załadunku, rozładunku przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia transportu do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 7. Wszystkie meble, pomoce, zabawki sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych na potrzeby oddziałów przedszkolnych. Dostarczone towary (produkty) muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty, lub deklaracje zgodności producentów na podstawie pozytywnych badań przeprowadzonych w laboratoriach posiadających akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 8.Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardach jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., 907 ze zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. towaru o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych (towar równoważny). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 29 ust. 3 tejże ustawy). Wskazanie producenta, nazwy firm i nazw własnych przedmiotu zamówienia służy jedynie określeniu parametrów zamawianego asortymentu, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. 9.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar na okres 2 lat od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzył Podwykonawcom. 11.Odbioru ilościowego i jakościowego dokona pracownik Zamawiającego. Wszelkie zakwestionowane produkty zostaną ujęte w protokole przyjęcia i muszą być wymienione w ciągu 3 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugbialopole.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach