Przetargi.pl
DOSTAWA APARATURY NAUKOWO – DYDAKTYCZNEJ DLA WYDZIAŁU ROLNICTWA I BIOLOGII SGGW

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg

  • Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 931 390 , fax. 225 931 391
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
    ul. Nowoursynowska 166
    02787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 931 390, fax. 225 931 391
    REGON: 178450000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Szkoła Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA APARATURY NAUKOWO – DYDAKTYCZNEJ DLA WYDZIAŁU ROLNICTWA I BIOLOGII SGGW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    384Postępowanie prowadzone jest w procedurze, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem Zamówienia jest dostawa aparatury naukowo-dydaktycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydział Rolnictwa i Biologii, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, budynek 37. Kody CPV: 33152000-0, 38433000-9, 38522000-0, 38434500-1, 38000000-5, 38430000-8 Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Wszystkie elementy dostarczonej aparatury muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane: • nie wcześniej niż w 2018 r.- dotyczy Zadania 1, 2, 3, 4, 5,6 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego z obsługi dostarczonej aparatury dla pracowników Zamawiającego w ramach ceny przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem zadania XY). Instruktaż odbędzie się w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowe wymagania Zamawiającego, co do instruktażu stanowiskowego zostały określone w opisie przedmiotowym zamówienia dla poszczególnych zadań stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ a także w §8 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Lub Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę, instalację we wskazanym miejscu oraz uruchomienie Przedmiotu umowy jak i przeszkolenie użytkowników w zakresie jego obsługi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia instalacji i uruchomienia OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK ZADANIE 1- dostawa komory do hodowli roślin CPV: 33152000-0 Krótki opis części zamówienia: Dostawa komory do hodowli roślin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 2 - dostawa wielomodułowego czytnika płytek CPV: 38433000-9 Krótki opis części zamówienia: Dostawa wielomodułowego czytnika płytek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 3 - dostawa systemu do rejestracji obrazu wraz z oprogramowaniem CPV: 38522000-0 Krótki opis części zamówienia: Dostawa systemu do rejestracji obrazu wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ ZADANIE 4 – dostawa zestawu do pomiaru Real-Time PCR CPV: 38434500-1 Krótki opis części zamówienia: Dostawa zestawu do pomiaru Real-Time PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ ZADANIE 5 – dostawa przenośnego zautomatyzowanego infiltrometru terenowego CPV: 38000000-5 Krótki opis części zamówienia: Dostawa przenośnego zautomatyzowanego infiltrometru terenowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. ZADANIE 6 – dostawa analizatora elementarnego (CHNS) wraz z wyposażeniem niezbędnym do przygotowania próbek do analizy CPV: 38430000-8 Krótki opis części zamówienia: Dostawa analizatora elementarnego (CHNS) wraz z wyposażeniem niezbędnym do przygotowania próbek do analizy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Miejscem dostawy jest Wydział Rolnictwa i Biologii według adresu wskazanego w załączniku nr 4 do wzoru umowy — Odbiorcy— lista jednostek, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33152000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach