Przetargi.pl
Dostawa aparatury naukowo badawczej tj. systemu akwizycji danych, częstościomierzy, generatora FM/AM, stołowego systemu kontroli liczników energii elektrycznej, wagi analitycznej automatycznej, urządzenia do przygotowania powierzchni próbek, modułów konstrukcji do montażu anten, systemu do równoczesnego pomiaru czterech sił, programu komputerowego Autodesk Robot Structural Analysis Professional lub równoważnego, tachimetru elektronicznyego, wagosuszarki, aparatu do pomiaru temperatury topnienia, pieca muflowego, mieszarki laboratoryjnej, oprogramowania EDA.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. W. Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 865 12 50 , fax. (017) 854 13 34, 8651581
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. W. Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 865 12 50, fax. (017) 854 13 34, 8651581
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury naukowo badawczej tj. systemu akwizycji danych, częstościomierzy, generatora FM/AM, stołowego systemu kontroli liczników energii elektrycznej, wagi analitycznej automatycznej, urządzenia do przygotowania powierzchni próbek, modułów konstrukcji do montażu anten, systemu do równoczesnego pomiaru czterech sił, programu komputerowego Autodesk Robot Structural Analysis Professional lub równoważnego, tachimetru elektronicznyego, wagosuszarki, aparatu do pomiaru temperatury topnienia, pieca muflowego, mieszarki laboratoryjnej, oprogramowania EDA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadania częściowe nr: 1. Dostawa Systemu akwizycji danych szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Dostawa Częstościomierza szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Dostawa Częstościomierza szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Dostawa Generatora FM/AM szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Dostawa Stołowego systemu kontroli liczników energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Dostawa wagi analitycznej automatycznej o dokładności odczytu 0,1 mg, z maksymalnym obciążeniem 220 g. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 7. Dostawa urządzenia do przygotowania powierzchni próbek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 8. Dostawa modułów konstrukcji do montażu anten na stanowisku do badań systemów identyfikacji RFID pracujących w warunkach dynamicznych Laboratorium Techniki Radiowej Identyfikacji Obiektów RFID Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 9. Dostawa sysetemu do równoczesnego pomiaru czterech sił z zastosowaniem wymiennych czujników foliowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 10. Dostawa programu komputerowego Autodesk Robot Structural Analysis Professional lub równoważnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 11. Dostawa tachimetru elektronicznyego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 12. Dostawa wagosuszarki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 13. Dostawa aparatu do pomiaru temperatury topnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 14. Dostawa pieca muflowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 15. Dostawa mieszarki laboratoryjnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. 16. Dostawa oprogramowania EDA lub równoważnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom okreslonym przez zamawiającego. Nie spełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty w postępowaniu. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona w systemie 0-1 tzn. spełnia nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, Foldery, Folder oferowanego urządzenia, musi zawierać minimum szczególowy opis oferowanego produktu, nazwę producenta oraz nazwe modelu. Forma dokumentu kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach