Przetargi.pl
Dostawa aparatury na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej.”

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury na potrzeby realizowanego przez KUL projektu naukowego "Innowacyjny preparat do stymulacji wzrostu i plonowania pszenicy ozimej.” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach nr 1.1 – 1.2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy. 3. W części 1 oraz części 2 dostawa obejmuje sprzedaż, transport wraz z wniesieniem, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: Katedra Biochemii i Chemii Środowiska, Ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin, I piętro (budynek wyposażony w windę). 4. W części 1 oraz części 2 oferowany towar ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 5. W części 1 oraz części 2 Zamawiający wymaga pierwszego uruchomienia i przekazania do użytku. Bezpośrednio, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych po dokonanej instalacji i przetestowaniu przedmiotu zamówienia uprawniony przedstawiciel Wykonawcy przeprowadzi szkolenie w miejscu użytkowania minimum trzech osób jako przyszłych użytkowników urządzenia. 6. W części 1 oraz części 2 Wykonawca zapewni wymagany minimalny termin gwarancji. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 7. W części 1 oraz części 2 Wykonawca w okresie objętym gwarancją zapewni następujące usługi: 1). w przypadku wystąpienia wad, usterek, awarii lub uszkodzenia przedmiotu umowy w okresie objętym gwarancją Wykonawca i Zamawiający podpiszą protokół, w którym zostanie podana przyczyna niesprawności przedmiotu umowy. Wykonawca na własny koszt dokona naprawy przedmiotu umowy lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy na przedmiot umowy wolny od wad w terminie 21 dni kalendarzowych a w przypadku sprowadzania części z zagranicy maksymalnie 28 dni roboczych od dnia podpisania przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu o wystąpieniu wad, usterek, awarii lub uszkodzenia przedmiotu umowy. 2). w okresie objętym gwarancją wszelkie koszty związane z dojazdem przedstawicieli Wykonawcy do i z miejsca użytkowania przedmiotu umowy przez przedstawicieli Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3). w przypadku wystąpienia konieczności naprawy przedmiotu umowy poza miejscem jego użytkowania, koszty transportu do miejsca, w którym nastąpi naprawa i zwrotu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4). trzykrotna naprawa podzespołu w okresie gwarancji powoduje, że Wykonawca wymieni podzespół na nowy o równoważnych parametrach. W przypadku wymiany podzespołu na nowy, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę rozpoczyna bieg na nowo od daty jego wymiany. 8. W części 1 oraz części 2 Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową, termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) wypełniony opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1/ załącznik nr 1.2 do SIWZ; 3) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach