Przetargi.pl
Dostawa aparatury medycznej na Oddział Ginekologiczno - Położniczy oraz wyposażenie Pracowni Fizjoterapii Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie, realizowana w ramach projektu pn. „Wyższa jakość usług medycznych i podniesienie poziomu bezpieczeństwa pacjentów i personelu Pałuckiego Centrum Zdrowia przez budowę systemu bezpiecznej komunikacji” nr RPKP.06.01.01-04-0064/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6.Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 523 031 344
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031341 w. 181, fax. 523 031 344
    REGON: 93213309000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury medycznej na Oddział Ginekologiczno - Położniczy oraz wyposażenie Pracowni Fizjoterapii Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie, realizowana w ramach projektu pn. „Wyższa jakość usług medycznych i podniesienie poziomu bezpieczeństwa pacjentów i personelu Pałuckiego Centrum Zdrowia przez budowę systemu bezpiecznej komunikacji” nr RPKP.06.01.01-04-0064/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6.Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej na Oddział Ginekologiczno- Położniczy oraz wyposażenie Pracowni Fizjoterapii Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie, realizowana w ramach projektu pn. „Wyższa jakość usług medycznych i podniesienie poziomu bezpieczeństwa pacjentów i personelu Pałuckiego Centrum Zdrowia przez budowę systemu bezpiecznej komunikacji” nr RPKP.06.01.01-04-0064/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6.Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 3.Kod wspólnego słownika zamówień (CPV) 33100000-1 – Urządzenia medyczne 33112200-0 – Aparaty ultrasonograficzne 33158000-2 – Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne sprzętu medycznego, zawarte zostały w Załączniku nr 2.1, 2.2 do SIWZ - Zestawienie warunków i parametrów technicznych. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrany Pakiet 1, Pakiet 2 zgodnie z Załącznikiem nr 2.1, 2.2 do SIWZ – Zestawienie warunków i parametrów technicznych. W zakresie Pakietu 2 - Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej-kompletnej. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich rubryk w wybranym załączniku, dotyczącym warunków i parametrów technicznych sprzętu, na który składa ofertę. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiające, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Dostarczona aparatura medyczna musi być fabrycznie nowa, kompletna, oznakowana znakiem CE, posiadać niezbędne instrukcje oraz właściwie dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017r poz. 211). Uruchomienie aparatów oraz przeszkolenie personelu w zakresie racjonalnej eksploatacji urządzeń nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: Pakiet 1 – Aparat USG – 1.310,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta dziesięć złotych 00/100, Pakiet 2 – Aparaty do fizjoterapii – 560,00 zł, słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „Pałuki” Żnin Nr 81 8181 0000 0000 0853 2000 0001 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy) Wykonawca składa wraz z ofertą w osobnej oznakowanej kopercie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a - uPzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 - uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a - uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 chyba, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Zamawiający wymaga), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz oferty - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Zestawienie warunków i parametrów technicznych – stanowiące Załączniki nr 2.1, 2.2 do SIWZ (wybrany formularz właściwy dla Pakietu, na który Wykonawca składa ofertę); c)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; d) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; e)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Wykonawcy załączonych do oferty. f)Dowód potwierdzenia wniesienia wadium. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem Oświadczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach