Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2012-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury medycznej, która obejmuje: Stanowisko reanimacyjne dla noworodka (5 sztuk) oraz Monitor czynności życiowych noworodka (2 sztuki), w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n.Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie-przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem,finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, która obejmuje: Stanowisko reanimacyjne dla noworodka (5 sztuk) oraz Monitor czynności życiowych noworodka (2 sztuki), w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-00 z dnia 19.05.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-01 z dnia 3.12.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-02 z dnia 16.12.2011r.). Sprawa znak: DZP/CM/242/3-10/ZP/12. Przedmiot zamówienia obejmuje II części: Część I - dostawa stanowiska reanimacyjnego dla noworodka (5 sztuk). Część II - dostawa monitora czynności życiowych noworodka (2 sztuki). Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od I do II) - wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji 2012r. i musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Montaż i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie szkolenia dla 2 pracowników. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym roku gwarancji. 7.Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 8.Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu - do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)wymagany termin naprawy - do 14 dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt aparatu zastępczego o parametrach nie gorszych niż naprawiany (na czas naprawy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331722008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną