Przetargi.pl
Dostawa aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Kilińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343785233 , fax. 343785233
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
    Kilińskiego 10
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343785233, fax. 343785233
    REGON: 00123278700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spr.czest.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawę i uruchomienie aparatury medycznej przeznaczonej do ambulansów sanitarnych SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie ul. Kilińskiego 10, zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym zestawieniem wymaganych parametrów użytkowo - technicznych oraz ocenianych dla poszczególnej aparatury medycznej , tj : respirator transportowy, defibrylator reanimacyjno -transportowy , transportowa komora izolacyjna do czasowej izolacji pacjentów zakaźnych, pompa infuzyjna dwutorowa ( dwustrzykawkowa) – stanowiącym odrębne zadania. Wykonawca gwarantuje, że dostarczona aparatura medyczna jest fabrycznie nowa, kompletna i gotowa do funkcjonowania oraz wolna od wad. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi na koszt własny szkolenie dla personelu Zamawiającego . W obecnej sytuacji epidemicznej Zamawiający dopuszcza szkolenie w formie zdalnej. Wymagania dotyczące płatności: min. 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin realizacji zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. Zakończenie realizacji całości zamówienia nastąpi po podpisaniu protokołów zdawczo-odbiorczych . Oferowana przez Wykonawcę aparatura medyczna jest wyrobem medycznym i jest dopuszczona do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 . Certyfikat CE /Deklaracje Zgodności. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia , źródła służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia , a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu , producenta czy dostawy. Poprzez zrozumienie oferty równoważnej należy rozumieć przedmiot (produkt, urządzenie /wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe , wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot ( produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić , że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający informuję, że przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w związku z ubieganiem się przez SP ZOZ SPR w Częstochowie o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie 10.1 Infrastruktura ochrony zdrowia na realizację Projektu „Zakup środków i urządzeń do dezynfekcji, ambulansów i aparatury medycznej, wielorazowych środków ochrony osobistej – SP ZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie”,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33157800-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 3) Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia - dla Zadania nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 - tj. Załącznik nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 do SIWZ zawierający wymagane parametry użytkowo – techniczne - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 4) Zestawienia parametrów ocenianych dla zadania nr 2 - Załącznik nr 2a do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 5) Foldery aparatury medycznej w zakresie oferowanych zadań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach