SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, Al. Legionów 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2810271 do 79 w. 655 , fax. 032 2810270
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4
Al. Legionów 10 10
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 2810271 do 79 w. 655, fax. 032 2810270
REGON: 00029627100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb WSzS Nr 4 w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:1A, 2A, 3A i 4A do SIWZ. PAKIET NR 1: aparat USG z kolorowym Dopplerem; PAKIET NR 2: aparat USG śródoperacyjny (przewoźny); PAKIET NR 3: przewoźny aparat RTG; PAKIET NR 4: aparat RTG śródoperacyjny z ramieniem C. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp), tj.: wykonali w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej 1 dostawę radiologicznego sprzętu diagnostycznego o wartości nie mniejszej niż: - 120.000,00 PLN brutto w zakresie Pakietu Nr 1; - 40.000,00 PLN brutto w zakresie Pakietu Nr 2; - 120.000,00 PLN brutto w zakresie Pakietu Nr 3; - 280.000,00 PLN brutto w zakresie Pakietu Nr 4; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp); 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp. 5) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt 5 ppkt a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 5 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy - Zał. Nr 5 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz zamówień o podobnym charakterze; Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające, iż podane w wykazie zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Minimalna ilość wykonanych zamówień - 1 zamówienie. Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: a) ważne dokumenty rejestracyjne dla przedmiotu zamówienia, tj.: przedłożyć do oferty kserokopię dokumentu uprawniającego do używania i obrotu zaoferowanymi wyrobami medycznymi zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, tj.: - certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych b) Materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia, tj. katalogi, foldery, szczegółowe opisy techniczne, - potwierdzające, że zaoferowana aparatura medyczna spełnia parametry wymagane określone w załączniku Nr 1A (dotyczy pakietu Nr 1), 2A (dotyczy pakietu Nr 2), 3A (dotyczy pakietu Nr 3), 4A (dotyczy Pakietu Nr 4)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.szpital4.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę aparatu ultrasonograficznego dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-07-26 - AG/zp/IX/2016
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa USG wysokiej częstotliwości do obrazowania skóry dla Katedry i Zakładu Podstawowych Nauk Biomedycznych Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej w Sosnowcu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-06-17 - Przedmiotem postępowania jest dostawa USG wysokiej częstotliwości do obrazowania skóry dla Katedry i Zakładu Podstawowych Nauk Biomedycznych Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej w Sosnowcu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-05-16 - Zakup wraz z dostawą i montażem aparatu ultrasonograficznego.
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla potrzeb wielospecjalistycznego zakładu lecznictwa otwartego
Dodano: 2015-11-12 - dostawa aparatu USG z funkcją Duplex - 1 sztuka (zamówienie: TAM-1098-PN/70-2015)
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa i montaż USG okulistycznego typu AB dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-11-04 - Modernizacja budynku szpitala i oddziałów szpitalnych w tym doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną - obecny etap polega na zakupie a. aparatu do obrazowania USG, b. zakup holtera ciśnieniowego c. zakup kamery gamma - detektorem promieniowania gamma.
Dodano: 2015-11-03 - Zakup sprzętu dla Pracowni USG realizowany w ramach zadania pn. Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
Dodano: 2015-10-21