Przetargi.pl
Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Bystrzyckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 600 , fax. 748 111 588
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    Henryka Sienkiewicza 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 600, fax. 748 111 588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Bystrzyckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, uruchomienie aparatury medycznej oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi tej aparatury. Zamówienie jest podzielone na 3 części: część 1 – kolumna artroskopowa wraz z osprzętem – 1 szt., część 2 – kardiomonitor – 6 szt., część 3 – respirator – 1 szt. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji 2018. Zaoferowane urządzenia muszą być kompletne i po zainstalowaniu gotowe do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wykonawca po przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego urządzeń, potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i dla personelu obsługi technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach