Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska 44
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4329586, 4329521 , fax. 091 4329501
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
ul. Jagiellońska 44 44
70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4329586, 4329521, fax. 091 4329501
REGON: 81073345400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury medycznej: aparatów EKG, kardiomonitorów oraz defibrylatorów dla ZOZ MSWiA w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę aparatury medycznej: aparatów EKG, kardiomonitorów oraz defibrylatorów dla ZOZ MSWiA w Szczecinie: Pakiet nr I: Aparaty EKG Pakiet nr II: Monitory Pakiet nr III: Kardiomonitory przenośne Pakiet nr IV: Defibrylatory - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331215009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 820,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty:
1) Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty;
2) Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ;
3) Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ;
4) Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ;
5) Oświadczenie Wykonawcy - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ;
6) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobne zamówienia do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających dostawie produktów będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ;
7) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie;
8) Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Do oferty należy dołączyć Katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku nr 2 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ.
9) Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego urządzenia - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ.
10) Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.
11) Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
12) Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem. 4.13 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do użytku szpitalnego - w tym świadectwa, certyfikaty, dokumenty potwierdzające Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji udzielonej na urządzenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu EKG, separatora komórkowego z iluminatorem do fotoimmunoterapii, urządzenia do dezynfekcji powietrza za pomocą dyfuzji suchej i niewidocznej mgły oraz mikroskopu optycznego fluorescencyjnego z oprogramowaniem do badań cytogenetycznych do SPSK Nr 1 PUM.OS ZP 98 14
Dodano: 2014-11-13 - Dostawa EKG i pomp infuzyjnych
Dodano: 2014-05-16 - Dostawa 3 sztuk defibrylatorów dwufazowych
Dodano: 2013-06-03