Przetargi.pl
DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO GRANICZNEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH

Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Utrata 9
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5663275 , fax. 087 5666411
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach
    ul. Utrata 9 9
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5663275, fax. 087 5666411
    REGON: 79104239400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gssesuwalki.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO GRANICZNEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do siedziby Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach , 16-400 Suwałki ul. Utrata 9 oraz przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonej aparatury. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1. Laboratoryjny sterylizator parowy, pionowy , 1 szt, pojemność min. 55 litrów, kod CPV 33000000-0, 33191110-9 Część 2. Waga analityczna elektroniczna, nieautomatyczna , 1 szt, waga precyzyjna o klasie dokładności II kod CPV 38000000-5, 38311100-9 Część 3. Suszarka laboratoryjna, 1 szt, pojemność komory min. 110 l , kod CPV 38000000-5 Część 4. Demineralizator do uzdatniania wody, do celów laboratoryjnych 1 szt , kod CPV 38000000-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym z Wykonawcą odbywać się będą w Polskich złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. z dnia 29 stycznia 2004r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na druku ZP-17 stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r.. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2008r. nr 188 poz. 1154)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty: -wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1, -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy wg załącznika nr 2, -oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków wg załącznika nr 3, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające przedmiot działalności Wykonawcy zgodny z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gssesuwalki.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach