Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Utrata 9
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5663275 , fax. 087 5666411
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Suwałkach
ul. Utrata 9 9
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5663275, fax. 087 5666411
REGON: 79104239400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gssesuwalki.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ DO GRANICZNEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SUWAŁKACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej do siedziby Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Suwałkach , 16-400 Suwałki ul. Utrata 9 oraz przeszkolenie personelu z zakresu użytkowania dostarczonej aparatury. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1. Laboratoryjny sterylizator parowy, pionowy , 1 szt, pojemność min. 55 litrów, kod CPV 33000000-0, 33191110-9 Część 2. Waga analityczna elektroniczna, nieautomatyczna , 1 szt, waga precyzyjna o klasie dokładności II kod CPV 38000000-5, 38311100-9 Część 3. Suszarka laboratoryjna, 1 szt, pojemność komory min. 110 l , kod CPV 38000000-5 Część 4. Demineralizator do uzdatniania wody, do celów laboratoryjnych 1 szt , kod CPV 38000000-5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Okres gwarancji - nie mniej niż 24 miesiące. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym z Wykonawcą odbywać się będą w Polskich złotych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. z dnia 29 stycznia 2004r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na druku ZP-17 stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r.. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2008r. nr 188 poz. 1154)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty: -wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1, -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 cytowanej ustawy wg załącznika nr 2, -oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków wg załącznika nr 3, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające przedmiot działalności Wykonawcy zgodny z przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gssesuwalki.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa wirówek laboratoryjnych, zestawu do oznaczania metoda ELISA oraz klimatyzatorów podsufitowych
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa aparatury naukowo-badawczej oraz klatek do hodowli zwierząt laboratoryjnych dla Instytutu Biologii Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-04-14 - Nr sprawy: AZP/261/D/33/AZ-231/6/1/2016 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego dla poszczególnych Klinik i Zakładów UMB do celów naukowo-badawczych z podziałem na 2 części.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa komór z laminarnym przepływem powietrza do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa komór z laminarnym przepływem powietrza do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2015-10-19 - Zakup aparatury na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-09-11 - Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB z podziałem na 2 części
Dodano: 2015-07-28 - Zakup i dostawa mikroskopu oraz systemu monitoringu temperatur
Dodano: 2015-07-24