Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3592048, fax. 032 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej (zwanej dalej urządzeniami laboratoryjnymi) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z dopuszczeniem składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
w zakresie części A - mikrotom rotacyjny półautomatyczny - 1 szt.
w zakresie części B - wirówka laboratoryjna szybkoobrotowa z chłodzeniem (bez rotora) - 1 szt.
w zakresie części C - rotor do szybkoobrotowej wirówki z chłodzeniem - 1 szt.
w zakresie części D - wstrząsarka VORTEX z czujnikiem podczerwieni - 2 szt,
- wstrząsarka VORTEX bez czujnika podczerwieni - 2 szt.
w zakresie części E - wytrząsarka pozioma - 1 szt,
w zakresie części F - system dokumentacji żeli z wyposażeniem - 1 szt,
w zakresie części G - miniwirówka laboratoryjna z wyposażeniem - 2 szt.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenia laboratoryjne , których parametry techniczne są co najmniej takie same (lub lepsze), jak te, które zostały wskazane (jako przykładowe) w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Termin realizacji zamówienia - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji - nie mniej niż 12 miesięcy.
Wykonawca zapewni pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę), - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć oświadczenia i dokumenty, jako załączniki do formularza oferty:
3. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do SIWZ,
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 4, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
Ocena spełnienia powyższych warunkach odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca dołącza do oferty:
- opis techniczny oferowanych urządzeń (w zakresie danej części) spełniających warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego a określone w SIWZ.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dnia 24.05.2006r. oraz Dz. U. 08.188.1155).
Dokumenty wymienione powyżej należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem ich na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DLA WYDZIAŁU MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-15 - DOSTAWA ZESTAWU ZŁOŻONEGO Z MODUŁU PIROLITYCZNEGO ORAZ MODUŁU DO TERMICZNEJ DESORPCJI Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 7/ichpw/2016
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa laboratoryjnego pieca muflowego dla Wydziału Infrastruktury i Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa przystawki wysokotemperaturowej do pomiarów fotoluminescencji ciał stałych wraz optomechaniką i światłowodem (DZP.381.172.2015.DW)
Dodano: 2015-12-21 - Dostawa spektrometru UV-VIS i fotometrów do testów kuwetowych. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/97/DM
Dodano: 2015-11-16 - DOSTAWA PRZENOŚNEGO ZESTAWU POMIAROWEGO Z ANALIZATOREM GAZÓW.
Dodano: 2015-11-06 - Modernizacja układu próżniowego skaningowego mikroskopu elektronowego SUPRA 35 w zakresie systemowej próżni. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/96/DM
Dodano: 2015-10-30 - 1. Urządzenie do pozyskiwania komórek macierzystych i regeneracyjnych z tkanki tłuszczowej własnej pacjenta - 1 szt. 2. Materiały eksploatacyjne, zużywalne wystarczające do przeprowadzenia 5 procedur: -Enzymatyczny reagent do izolacji komórkowej. -Zestaw instrumentalny do pobrań tkanki tłuszczowej oraz implementacji uzyskanego materiału komórkowego. -Sterylny zestaw jednorazowy do przeprowadzenia procedury.
Dodano: 2015-10-28 - DOSTAWA PRZENOŚNEGO ZESTAWU POMIAROWEGO Z ANALIZATOREM GAZÓW
Dodano: 2015-10-27 - Modernizacja układu próżniowego skaningowego mikroskopu elektronowego SUPRA 35 w zakresie systemowej próżni. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/80/DM
Dodano: 2015-10-01