Przetargi.pl
Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2012/DOP-a)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2012-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/04-2012/DOP-a)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury kontrolnej i badawczej oraz sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie obejmująca: Zadanie 1: dostawa mieszadła magnetycznego z płytą grzewczą oraz elektronicznymi regulatorami szybkości mieszania i temperatury - 1 szt.; Zadanie 2: dostawa wagi analitycznej dwuzakresowej - 1 szt.; Zadanie 3: dostawa pompy laboratoryjnej do cieczy z mikroprocesorowym sterownikiem - 1 szt.; Zadanie 4: dostawa regulatorów masowego przepływu gazów - 4 szt.; Zadanie 5: dostawa notebooka - 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2011 roku, nieużywany w jakimkolwiek laboratorium oraz nieeksponowany na konferencjach lub imprezach targowych. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: Gwarancja będzie udzielona na okres: w Części 1 zamówienia: minimum 12 miesięcy; w Części 2 zamówienia: minimum 24 miesiące; w Części 3 zamówienia: minimum 12 miesięcy; w Części 4 zamówienia: minimum 36 miesięcy; w Części 5 zamówienia: minimum 36 miesięcy. b) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji: czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem nastąpi: w Części 1 zamówienia: w ciągu dwóch dni; w Części 2 zamówienia: w ciągu dwóch dni; w Części 3 zamówienia: w ciągu trzech dni; w Części 4 zamówienia: w ciągu trzech dni; w Części 5 zamówienia: w ciągu dwóch dni. Naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy. c) Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 60 miesięcy od daty zakończenia gwarancji. Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem nastąpi: w Części 1 zamówienia: w ciągu trzech dni; w Części 2 zamówienia: w ciągu trzech dni; w Części 3 zamówienia: w ciągu pięciu dni; w Części 4 zamówienia: w ciągu pięciu dni; w Części 5 zamówienia: w ciągu trzech dni. Naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach