Przetargi.pl
„Dostawa aparatury i urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach”

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 251 64 35 , fax. 32 250 37 69
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
    ul. PCK 1
    40-057 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 251 64 35, fax. 32 250 37 69
    REGON: 270150167
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa aparatury i urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w aparatury i urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach: Pakiet 1 - Aparatura do artroskopii: tor wizyjny z monitorem, pompa ssąca/płucząca, shawer, instrumentarium (optyka). Pakiet 2 - Sterylizator. Pakiet 3 - Unit stomatologiczny z osprzętem. Pakiet 4 - Wirówka laboratoryjna. 2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę aparatury i urządzeń medycznych fabrycznie nowych, nieużywanych z produkcji 2018r. 2) transport w/w urządzeń i aparatury do miejsca przeznaczenia. 3) zainstalowanie i uruchomienie w/w w miejscu wskazanym jako miejsce dostawy i użytkowania. 4) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania urządzeń i aparatury medycznej będącej przedmiotem zamówienia, (szkolenie po uzgodnieniu terminu z zamawiającym) a po zakończeniu szkolenia przekazanie zamawiającemu „Protokół szkolenia” z wykazem osób w nim uczestniczących. 5) przekazanie do użytkowania przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną z okresem gwarancji zgodnym z ofertą (okres gwarancji liczy się od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy „Protokołu bezusterkowego odbioru”). 6) serwis gwarancyjny w ramach którego wykonawca ma obowiązek zapewnić w cenie oferty sprawność urządzeń i aparatury medycznej, w tym: a) przeglądy serwisowe w okresach zgodnych z wymaganiami producenta, b) naprawy wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania oraz wymagane konserwacje. (naprawy i wymiana części na fabrycznie na koszt wykonawcy na nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu/ aparatury medycznej), c) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzeń i aparatury medycznej, w przypadku napraw gwarancyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry techniczne określa - zał. nr 2 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym jako termin składania ofert 1) ofertę na formularzu ofertowym – zał. nr 1 do siwz 2) kalkulację ceny ofertowej wraz z określeniem parametrów technicznych i użytkowych oferowanych urządzeń na formularzu „Opis przedmiotu zamówienia”- zał. nr 2 do siwz. 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: • nie podlega wykluczeniu z postępowania - zał. nr 3 do siwz • spełnia warunki udziału w postępowaniu - zał. nr 4 do siwz 4) jeśli wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów- zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia np. spółki cywilne, konsorcja wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnictwa należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6)Wypełnione i podpisane oświadczenie dot. powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w załączniku nr 6 do siwz. 7) zaparafowany na znak akceptacji wzór umowy zgodnie z treścią zał. nr 10 do siwz. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, ze nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu , a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- zgodnie z treścią zał. nr 5 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach