Przetargi.pl
Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.

Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 546 70 64 , fax. (065) 546 70 64
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
    ul. Gen. Grota Roweckiego 6 6
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 546 70 64, fax. (065) 546 70 64
    REGON: 41105182900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej - Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. z podziałem na następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Aparat do znieczulania - 1 sztuka, Pakiet nr 2 - Monitor głębokiego znieczulenia - 1 sztuka, Pakiet nr 3 - Aparat do pomiaru rzutu serca - 1 sztuka, Pakiet nr 4 - Defibrylatory dwufazowe - 2 sztuki, Pakiet nr 5 - Kardiomonitor - 1 sztuka, Pakiet nr 6 - Bronchofiberoskop - 1 sztuka, Pakiet nr 7 - Inkubator - 1 sztuka, Pakiet nr 8 - Aparat EKG - 2 sztuki, Pakiet nr 9 - Podgrzewacz do płynów infuzyjnych i krwi - 3 sztuki, Pakiet nr 10 - Pompy infuzyjne - 8 sztuk, Pakiet nr 11 - Ssaki elektryczne - 6 sztuk, Pakiet nr 12 - Inhalatory - 9 sztuk, Pakiet nr 13 - Zestaw do prób wysiłkowych - 1 sztuka, Pakiet nr 14 - Inny sprzęt medyczny, w tym: - aparaty RR - 16 szt., - monitor funkcji życiowych - 2 szt., - laryngoskop światłowodowy - 2 szt., - otoskop światłowodowy - 1 szt., - resuscytator - 5 szt., - stetoskopy - 12 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: Pakiet nr 1 - 1.200,00 złotych, Pakiet nr 2 - 200,00,00 złotych, Pakiet nr 3 - 200,00 złotych, Pakiet nr 4 - 700,00 złotych, Pakiet nr 5 - 300,00 złotych, Pakiet nr 6 - 200,00 złotych. Pakiet nr 7 - 200,00 złotych, Pakiet nr 8 - 150,00 złotych, Pakiet nr 9 - 200,00 złotych, Pakiet nr 10 - 500,00 złotych, Pakiet nr 11 - 500,00 złotych, Pakiet nr 12 - 100,00 złotych, Pakiet nr 13 - 400,00 złotych, Pakiet nr 14 - 200,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f) złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji, g) złożą wszystkie wymagane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, h) zapewnią gwarancję na aparaturę medyczną i wyposażenie przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru aparatu lub sprzętu, i) wpłacą wymagane przez Zamawiającego wadium. Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych i wymienionych w pkt. 4 rozdziału specyfikacji dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, c) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie podjęcia działalności gospodarczej objętej niniejszym zamówieniem, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż wartość oferty, obejmującej swym zakresem okres realizacji niniejszego zamówienia. g) wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. osób, h) materiały potwierdzające zaoferowane parametry i konfiguracje przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty muszą być załączone w języku polskim, i) deklaracja zgodności CE lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania aparatury medycznej objętej niniejszym postępowaniem, zgodnie z ustawą z dnia 20.4.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), j) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej siwz,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach