Politechnika Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294, 4556080 , fax. 077 4006294, 4556080
- Data zamieszczenia: 2011-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
ul. Mikołajczyka 5 5
45-271 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, fax. 077 4006294, 4556080
REGON: 00000173200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury do terapii falami uderzeniowymi dla Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/14/2011) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie nowego i niewadliwego sprzętu tj. aparatu do terapii falami uderzeniowymi dla Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Działanie 6.2 Zagospodarowanie terenów zdegradowanych. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a)sprzęt nowy, nieeksploatowany, niewadliwy, b)dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy i będzie obejmować: rozpakowanie i montaż, uruchomienie, wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów c)dostawa na koszt wykonawcy na Wydział Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii, Instytut Fizjoterapii Katedra Fizjoterapii Klinicznej, ul Prószkowska 76, Opole d)przeszkolenie 4 osób z obsługi sprzętu. Wymagania dodatkowe dotyczące gwarancji: a)gwarancja na Sprzęt wynosi minimum 24 m-ce, b)Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach, c)Wykonawca zobowiązuje się wymienić Sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331580002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną