Przetargi.pl
Dostawa aparatury dla Oddziału Neonatologii

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 22400 Zamość, Aleje Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 773 333 , fax. 846 386 669
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
    Aleje Jana Pawła II 10
    22400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 773 333, fax. 846 386 669
    REGON: 605013400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury dla Oddziału Neonatologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury dla Oddziału Neonatologii. Podział na zadania: Zadanie 1 – Pulsoksymetr – 5 szt. Zadanie 2 – Kardiomonitor wieloczynnościowy – 7 szt. Zadanie 3 – Pompy infuzyjne strzykawkowe – 6 szt. i pompy infuzyjne przepływowe – 6 szt. Zadanie 4 – Stanowisko do resuscytacji – 4 szt. Zadanie 5 – Zintegrowane EEG – 1 szt. Zadanie 6 – Ssak mobilny – 2 szt. Zadanie 7 – Lampa do fototerapii diodowa – 4 szt. Zadanie 8 – Inkubator otwarto – zamknięty (hybrydowy) – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego są zawarte w formularzu „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych” i załączniku nr 5 stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz „oferta wykonawcy” (sporządzony według wzoru stanowiącego integralną część SIWZ). 2) Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w SIWZ na str. 7 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach