Przetargi.pl
Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: robot współpracujący z człowiekiem o 7 stopniach swobody z wyposażeniem

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 449 4916, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 449 4916, , fax. -
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: robot współpracujący z człowiekiem o 7 stopniach swobody z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieużywanej), wolnej od wad prawnych i fizycznych, aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie - robota współpracującego z człowiekiem o 7 stopniach swobody z wyposażeniem, w tym Oprogramowaniem. 2. Szczegółowy opis ze wskazaniem parametrów czy innego rodzaju minimalnych wymagań technicznych, funkcjonalnych czy innego rodzaju oczekiwanych przez Zamawiającego właściwości dla wskazanego w ust. 1 powyżej robota współpracującego z człowiekiem o 7 stopniach swobody, jak też wyszczególnienie elementów składających się na jego minimalne wyposażenie (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy) - podaje Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Ilekroć w postanowieniach poniższych niniejszego dokumentu SIWZ (i jej załącznikach) używany będzie, bez bliższego dookreślenia i pisany wielką (pierwszą) literą zwrot SPRZĘT – należy przez to rozumieć zarówno wskazany w ust. 1 powyżej (jak też w Załączniku nr 2 SIWZ) robot współpracujący z człowiekiem o 7 stopniach swobody jako całość [w tym całość w stanie po ukończeniu czynności jego instalacji i pierwszego uruchomienia, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 niniejszej sekcji], jak też jego elementy składowe, a także wyposażenie wyszczególnione w Załączniku nr 2 SIWZ, a także wskazane tam oprogramowanie. 4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum: 1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia celnego w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”), którym będzie wskazana przez Zamawiającego Hala Technologiczna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy al. Piastów 19a w Szczecinie; 2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego, dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu, polegające minimum na: a) przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu stosownej instalacji (w tym, w razie konieczności: spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym konfiguracji informatycznej) poszczególnych elementów składających się na Sprzęt, z uwzględnieniem pkt 4) poniżej, b) a następnie przeprowadzenie pierwszego próbnego uruchomienia Sprzętu na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy); 3) Przeprowadzenie u Zamawiającego (w Miejscu Dostarczenia Sprzętu) podstawowego szkolenia instruktażowego dla personelu (osób) Zamawiającego, mającego na celu przygotowanie tych osób (przyszłych użytkowników Sprzętu) do poprawnej obsługi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu; 4) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na Sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty wydania Zamawiającemu Sprzętu; 5) Wydanie Zamawiającemu: a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty); b) Dokumentacji technicznej Sprzętu (jako maszyn) spełniającej wymagania całego pkt 1 załącznika nr 2 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.10.2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz.U. 2008 r. nr 199 poz. 1228 z póz. zm.). Wskazana dokumentacja techniczna podlega wydaniu w języku polskim (lub z tłumaczeniem na j. polski); c) Deklaracji zgodności WE Sprzętu (jako maszyn), spełniającej wymagania całego pkt 1 załącznika nr 3 do ww. rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21.10.2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz.U. 2008 r. nr 199 poz. 1228 z póz. zm.); d) Innych dokumentów, jeżeli są niezbędne do korzystania ze Sprzętu lub zostały wymienione w Załączniku nr 2 SIWZ lub Wzorze Umowy, jako dokumenty do wydania Zamawiającemu na etapie odbioru Sprzętu. 6) Zapewnienie Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z oprogramowania lub innego rodzaju programów komputerowych, które - jako części składowe lub przynależności – wchodzą w zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania lub zostaną zaoferowane. Wymagana jest licencja pełna, bezterminowa, co najmniej jednostanowiskowa, przy czym, jeżeli postanowienia Załącznika nr 2 SIWZ lub Wzoru Umowy przewidują inne lub dodatkowe postanowienia w zakresie wymaganej licencji - mają one zastosowanie w pierwszej kolejności. 5. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również świadczenia wykonywane w ramach wykonywania Umowy o zamówienie na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu, związane z udzieloną gwarancją i ewentualnymi przeglądami technicznymi oraz odpowiedzialnością z tytułu rękojmi za wady. 6. Szczegółowo zakres i sposób spełnienia świadczeń, o których mowa w ust. 4 i 5 powyżej, jak też inne warunki ich realizacji zawiera SIWZ (w tym Wzór Umowy - Załącznik nr 6 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42997300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP każdy Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach