Przetargi.pl
Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej- wideoskop przemysłowy

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej- wideoskop przemysłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wideoskopu wraz z wyposażeniem na potrzeby 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ tj. formularzu cenowym. 2. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe wcześniej nieużywane, produkty muszą być w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. 3. Dostarczone produkty muszą posiadać atesty, niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu), w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy, którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę, a także na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert. 4. Zamawiający wymaga, aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez Producenta na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów równoważnych, ale wówczas na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takich przypadkach, wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu, kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego. 6. Przez artykuły równoważne Zamawiający rozumie te, które posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. 7. Jeżeli w opisie jest odwołanie do normy – Dostawca przedstawi deklarację Producenta o spełnianiu przez urządzenie wymogów wymienionej normy. Deklaracja może być ujęta w oficjalnym, polskojęzycznym katalogu – programie produkcji producenta. 8. Odbiorca sporządzi jakościowo - ilościowy protokół odbioru towaru, który będzie podstawą do opłacenia faktury. 9. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosi dostawca. 10. Dostawa winna być zrealizowana jednorazowo do magazynu zamawiającego (znajdującego się na terenie 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego) w dni robocze( od poniedziałku do piątku) do godziny 14.00 na koszt wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu tel. 261 553 206 w terminie do:- 14 dni od dnia zawarcia umowy; 11. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii w celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 12. Forma płatności – przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT po dostarczeniu asortymentu 13. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 8 Formularza cenowego - załącznik nr 1A- do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp). 17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp). 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); 19. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); 20. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 21. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1A- do SIWZ – formularz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38540000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 1.1. Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2. Formularz cenowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 A do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum). Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.3 i 1.4. należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.5. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach