Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2019-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 17030000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury badawczej do wykonywania pomiarów diagnostycznych obiektów budowlanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej do wykonywania pomiarów diagnostycznych obiektów budowlanych w zakresie określonym w SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Koszty transportu ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad prawnych i fizycznych. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38520000-6 3. Na aparaturę badawczą do wykonywania pomiarów diagnostycznych obiektów budowlanych składają się: 1) Fazowy skaner laserowy 3D 2) Kamera termalna 3) Tablet do sterowania urządzeniem 4) Zestaw sygnałów / targets 5) Trójnożny statyw do skanera System pomiarowy ma zapewniać pozyskanie chmury punktów mierzonego obiektu w postaci współrzędnych przestrzennych (x,y,z) oraz informacji o radiometryczności wiązki lasera (intensity) i temperatury obiektu w punkcie pomiarowym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w formularzu cenowym tj. załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę w formularzu cenowym informacji umożliwiających zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent, typ/model urządzenia. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę). 5. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym tzn. o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu określonym w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38520000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykaz dokumentów, które mają zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 5.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ 5.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ 5.3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ. 5.4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 41/TP1/SZP-2/2023 Dostawa wyposażenia sali szkoleniowej do inżynierii odwrotnej dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa skanerów dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2022-09-09 - Dostawa urządzenia lub urządzeń łączących funkcję fototachimetru robotycznego oraz skanera laserowego 3D wraz z wyposażeniem
Dodano: 2020-01-24 - Dostawa skanera laserowego 3 D do inwentaryzacji architektonicznych i urbanistycznych
Dodano: 2019-12-30 - Dostawa drukarek 3D i skanera dla Politechniki Koszalińskiej.
Dodano: 2018-03-26