Przetargi.pl
Dostawa aparatury badawczej do wykonywania pomiarów diagnostycznych obiektów budowlanych

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 17030000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury badawczej do wykonywania pomiarów diagnostycznych obiektów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej do wykonywania pomiarów diagnostycznych obiektów budowlanych w zakresie określonym w SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Koszty transportu ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad prawnych i fizycznych. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38520000-6 3. Na aparaturę badawczą do wykonywania pomiarów diagnostycznych obiektów budowlanych składają się: 1) Fazowy skaner laserowy 3D 2) Kamera termalna 3) Tablet do sterowania urządzeniem 4) Zestaw sygnałów / targets 5) Trójnożny statyw do skanera System pomiarowy ma zapewniać pozyskanie chmury punktów mierzonego obiektu w postaci współrzędnych przestrzennych (x,y,z) oraz informacji o radiometryczności wiązki lasera (intensity) i temperatury obiektu w punkcie pomiarowym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w formularzu cenowym tj. załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę w formularzu cenowym informacji umożliwiających zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia: producent, typ/model urządzenia. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 12 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę). 5. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym tzn. o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu określonym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38520000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykaz dokumentów, które mają zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 5.1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ 5.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ 5.3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 3 do SIWZ. 5.4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach