Przetargi.pl
Dostawa aparatury badawczej dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34

Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 41-819 Zabrze, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 271 60 77 , fax. 0-32 271 29 69
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 34 34
    41-819 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 271 60 77, fax. 0-32 271 29 69
    REGON: 00056466500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmpw-pan.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury badawczej dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury badawczej dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 z podziałem na 6 zadań: a) Zadanie nr 1 - Piec rurowy b) Zadanie nr 2 - Pompa próżniowa membranowa c) Zadanie nr 3 - Stanowisko pompowe turbo d) Zadanie nr 4 - Suszarka próżniowa i pompa próżniowa z modułem przełączającym e) Zadanie nr 5 - Spektrofluorymetr f) Zadanie nr 6 - Źródło jonów typu elektrospray z desorbcją próbki (DESI) 2. Przedmiot zamówienia oraz zakres określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Zał. nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6 do formularza ofertowego. 3. Termin realizacji: a) dla zadania nr 1 - 3 - w ciągu 10 tygodni od daty podpisania umowy, b) dla zadania nr 4 - w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy, c) dla zadania nr 5 - w ciągu 8 tygodni od daty podpisania umowy. d) dla zadania nr 6- w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia na swój koszt i własnym staraniem, do pomieszczenia Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych, 41-819 Zabrze, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 lub pod inny adres wskazany w zamówieniu, bez względu na wielkość partii obejmującej dostawę. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00. 6. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Warunki dodatkowe: a) Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy. b) Komplet pełnej dokumentacji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim. c) Przedmiot zamówienia musi spełniać normy bezpieczeństwa CE i być w pełni przystosowany do zasilania z sieci elektrycznej o parametrach zgodnych ze standardami obowiązującymi w Polsce. d) Zamawiający może żądać przedstawienia dokumentu potwierdzającego jakość danego urządzenia. e) Dla zadania nr 4 - suszarka próżniowa - wymagana dokumentacja i przeprowadzenie procedury IQ/OQ. e) Dla zadania nr 5: - pierwsze uruchomienie, testowanie i walidacja aparatu zostanie wykonana przez pracownika dostawcy na jego koszt, - koszt przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi aparatu ponosi Wykonawca, - bezpłatna instalacja we wskazanym laboratorium. f) Przekazanie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia, tam gdzie to konieczne. g) Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: Wykonawca obowiązany jest przekazać prawidłowo wypełniony dokument gwarancyjny (Karta Gwarancyjna). - Dla zadania nr 1, 2, 3, 5, 6 okres gwarancji minimum - 12 miesięcy, - dla zadania nr 4 okres gwarancji minimum - 24 miesiące, Okres gwarancji liczony jest od pierwszego dnia następującego po dniu, w którym uruchomiono przedmiot zamówienia i przeprowadzono jego protokolarny odbiór. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia z powodu awarii. Czas reakcji serwisu na wezwanie Zamawiającego najpóźniej do 5 dni roboczych tj. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin oraz ustalenia rodzaju usterki w ciągu 5 dni roboczych po zgłoszeniu wady (awarii) faksem lub e-mailem. Czas zakończenia naprawy każdorazowo po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dla zadania nr 4 pisemna autoryzacja producenta sprzętu, udzielona bezpośrednio wykonawcy na świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w zakresie oferowanej aparatury: suszarki próżniowej i pompy. Dla zadania nr 5 - bezpłatna pomoc techniczna i serwisowa, w okresie gwarancji. 8. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zostanie dostarczona faktura VAT oraz wystawiony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy według wzorów Zamawiającego. 9. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zamówieniem, a dostawą, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie przedmiotu zamówienia, 3) dostawy poza godzinami, o których mowa w pkt. 5 niniejszego rozdziału. 10. O ile w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia występuje sprzęt z nazwą producenta, należy traktować je jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy mogą zaproponować inne z zachowaniem równorzędnych parametrów technicznych. 11. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmpw-pan.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach