Przetargi.pl
Dostawa aparatura dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 38 68 , fax. 42 631 28 79
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
    ul. Żeromskiego 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 38 68, fax. 42 631 28 79
    REGON: 15830000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatura dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup i dostawa aparatury dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis parametrów aparatury zawiera „Specyfikacja techniczna” załącznik nr 2 do SIWZ, 2) załadunek, transport i rozładunek aparatury we wskazanym, przez Zamawiającego, miejscu w jego siedzibie tj. Międzyresortowy Instytut Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej przy ulicy Wróblewskiego 15 w Łodzi, 3) instalacja i uruchomienie aparatury (dotyczy pakietu nr 1), 4) świadczenie usług serwisowych i pomoc techniczna przez cały okres gwarancji. Minimalny okres gwarancji określony jest w „Specyfikacji technicznej” załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji gwarancji określone są w § 6 „Projektu umowy” załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Aparatura musi być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji, przedmiotem powystawowym, testowym, demonstracyjnym. Nie może być prototypem. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 4. Aparatura musi spełniać wszystkie normy stawiane takiej aparaturze przez obowiązujące prawo oraz posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu na terenie UE, jeśli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa oraz posiadać odpowiednie oznakowanie. 5. Aparatura powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego i sprawnie działać oraz osiągać zadeklarowane parametry. 6. Aparatura powinna być zapakowana w oryginalne opakowanie producenta. A jeśli jest to konieczne to powinna być opakowane w zewnętrzne opakowanie zabezpieczające prze uszkodzeniem lub zniszczeniem. 7. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 do SIWZ - pod rygorem nieważności - w formie pisemnej albo elektronicznej, 2) „Specyfikację techniczną” – załącznik nr 2 do SIWZ – w pisemnej albo elektronicznej, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - jeśli dotyczy. W przypadku oferty elektronicznej, pełnomocnictwo powinno być złożone jako oryginał w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem KRS albo CEDIG albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, przy czym potwierdzenie za zgodność z oryginałem odbywa się za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego notariusza. 4) Pełnomocnictwo dla Lidera Konsorcjum do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach