Przetargi.pl
Dostawa aparatu USG (znak sprawy 13/2009)

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-120 Potulice, Aleja Parkowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5874440 , fax. 052 5874400
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    Aleja Parkowa 1 1
    89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5874440, fax. 052 5874400
    REGON: 00031963500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu USG (znak sprawy 13/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy dostawy jednego multidyscyplinarnego aparatu USG z kolorowym Dopplerem, nomenklatura CPV: 33112200-0. 2. Aparat fabrycznie nowy, rok produkcji 2009r., z instrukcją obsługi w języku polskim. 3. Aparat USG jak również wszystkie dodatkowe urządzenia z certyfikatem CE. 4. Autoryzacja producenta na sprzedaż aparatu na terenie Polski. 5. Serwis gwarancyjny minimum 1 rok, liczony od dnia uruchomienia aparatu. 6. Serwis pogwarancyjny minimum 10 lat. 7. Czas reakcji serwisu na zgłoszone uszkodzenia: do 24 godzin, dostępność serwisu: 24 godziny na dobę. W przypadku konieczności naprawy aparatu w punkcie serwisowym, bezpłatne zapewnienie aparatu zastępczego na czas naprawy. 8. Aparat przystosowany wyłącznie do cyfrowego przetwarzania obrazu. 9. Minimalna ilość kanałów przetwarzania 1600. 10. Ilość gniazd podłączenia głowic: minimum 2. 11. Kolorowy monitor LCD wysokiej rozdzielczości, z możliwością regulacji położenia, o minimalnej rozdzielczości 1024x768. 12. Sondy USG: 1) głowica elektroniczna, szerokopasmowa, Convex minimalne parametry pasma 2,0-5,0 MHz; 2) głowica elektroniczna, szerokopasmowa Liniowa minimalne parametry pasma 5,0-12,0 MHz głębokość możliwością obrazowania trapezoidalnego. Sonda do badania naczyń głębokość małych narządów. 13. Minimalna głębokość pola obrazowego 30 cm. 14. Funkcja powiększania obrazu zoom na obrazie live oraz zamrożonym: minimum 10x. 15. Funkcja Cine LOP - przegląd pojedynczych klatek i ciągłej sekwencji filmowej, ze sterowaniem tempa odtwarzania. 16. Tryby obrazowania: 1) obrazowanie 2D z funkcją automatycznej optymalizacji w trybie podstawowym i harmonicznym z obrazowaniem harmonicznym w trybie inwersji fazy; 2) obrazowanie II harmonicznej na oferowanych głowicach; 3) obrazowanie ze skanowaniem nadawczo-odbiorczym, wielokierunkowym (krzyżowym); 4) tryb Doppler spektralny fali impulsowej PW i fali ciągłej CW; 5) kolorowy Doppler prędkości (Color Doppler Velocity) z trybem Duplex i Triplex; 6) obrazowanie DTI - Doppler tkankowy; 7) kolorowy M-mode; 8) tryb kierunkowy Doppler mocy; 9) Doppler spektralny z funkcją automatycznej optymalizacji spektrum, automatyczną analizą i obrysem oraz wyznaczeniem parametrów na obrazie live i na zatrzymanym spektrum; 10) wielkość bramki Dopplerowskiej w Dopplerze pulsacyjnym minimum 1-15mm. 17. System archiwizacji z cyfrowym zapisem obrazów na dysku twardym. 18. Wewnętrzny dysk twardy o pojemności minimum 75 GB, zawierający obrazy, raporty, pomiary. 19. Napęd DVD-R/CD-RW. 20. Możliwość badania zapisu badań na zewnętrznym dysku twardym oraz nośnikach typu PENDRIVE. 21. Możliwość eksportu raportów i obrazów w formatach do sytemu Windows. 22. Urządzenia do dokumentacji: 1) drukarka termiczna czarno-biała; 2) drukarka laserowa kolorowa, druk czarno-biały - minimalna prędkość wydruku: 12 stron na minutę, druk kolorowy - minimum 8 stron na minutę; 3) komputer stacjonarny z: a) procesorem minimum klasy Pentium Intel Core2Duo 2,4 GHz, minimum 3MB cache, lub równoważny; b) dyskiem twardym minimum 500 GB; c) systemem operacyjnym Windows Vista Buissnes; 4) ekran LCD o przekątnej minimum 20, rozdzielczość 1680x1050; 5) klawiatura ergonomiczna, mysz laserowa; 6) zasilacz awaryjny UPS min. 600W; 7) komplet kabli łączących wymienione urządzenia, łącznie z listwą przeciw przepieciową. 23. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt, do siedziby zamawiającego. 2) Wykonawca zamontuje, uruchomi oraz przeprowadzi szkolenie dwóch lekarzy dotyczące obsługi aparatu USG. 3) Odbiór wykonanego zamówienia na podstawie pisemnego protokołu odbioru technicznego. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) certyfikat CE na oferowany aparat usg oraz zestaw komputerowy; 5) dokumentacja techniczno-ruchowa oferowanego aparatu usg. 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach