Przetargi.pl
Dostawa aparatu USG wraz z 4 sondami

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ogłasza przetarg

  • Adres: 04-564 Warszawa, ul. Strusia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 590 09 23 , fax. 22 812 07 96
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
    ul. Strusia 4/8
    04-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 590 09 23, fax. 22 812 07 96
    REGON: 13076183000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu USG wraz z 4 sondami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG i 4 sond. 1.1 Dostarczone urządzenie winno być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku, w pełni sprawne i kompletne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji – opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie wymagane w treści ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania urządzenia rekondycjonowanego lub demonstracyjnego. 1.2 Zamawiający wymaga dostarczenia kompletnego sprzętu wraz z dokumentacją w języku polskim do Przychodni Rejonowej nr 1 w Warszawie przy ul. J. Strusia 4/8. 1.3 Wykonawca przeszkoli teoretycznie i praktycznie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi aparatu. 1.4 Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi: a) serwis zaoferowanego aparatu musi być realizowany bezpośrednio przez producenta urządzenia lub przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności, zgodnie z treścią art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych. b) zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji i rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesięcy licząc od dnia wykonania dostawy potwierdzonej bezusterkowym protokołem odbioru. c) wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu możliwości zgłoszenia awarii na wskazany numer telefonu bądź adres poczty elektronicznej w dni powszednie w godzinach 8-20. d) w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania naprawy aparatu. Czas podjęcia czynności serwisowych, naprawczych aparatu: nie później niż w ciągu 12 godzin. Usunięcie awarii w ciągu 12 godzin od przystąpienia do czynności serwisowych, naprawczych. Z dokonanej naprawy zostanie sporządzony protokół określający wykonane czynności serwisowe oraz wymienione części. W razie naprawy aparatu przedłużającej się powyżej 48 godzin wykonawca zapewni aparat zastępczy. W wypadku 3 (trzech napraw) tego samego podzespołu aparatu w okresie gwarancji wykonawca wymieni podzespół na nowy. e) okres gwarancji, o którym mowa w pkt b zostaje wydłużony o okres niesprawności urządzenia. f) w okresie gwarancji (min. 24 miesięcy) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dwóch przeglądów urządzenia ( tj. 1 raz w roku) – przeglądy winne być potwierdzone w paszporcie technicznym urządzenia. Jeżeli Wykonawca zaproponuje dłuższy termin gwarancji zostanie zachowana zasada: 1 przegląd minimum 1 raz w roku. 1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia na dostawę aparatu USG wraz z sondami w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamowienia - zał. nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Dokument składany bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacji z sesji otwarcia ofert): 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24ust. 1 pkt 23 Ustawy – oryginał. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. 2) wraz z oświadczeniem wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale w sekretariacie SZPZLO Warszawa Wawer, ul. J. Strusia 4/8, III piętro, sekretariat, pok. 301.UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, ww. oświadczenie (zał. nr 4 do SIWZ) zawierające taką informację (zaznaczony wariant pierwszy w polu wyboru) może złożyć wraz z ofertą. 6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców.7. Wymagania dot. podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IV poz. 2.2) lit.a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Jeżeli inny podmiot, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale IV poz. 2.2)lit.b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ww. podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach