Przetargi.pl
Dostawa aparatu USG do wykonywania badań diagnostycznych wraz z zestawem głowic i oprzyrządowaniem

Powiat Tarnobrzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 822 39 22 , fax. 0-15 822 39 22
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnobrzeski
    ul. 1 Maja 4
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 822 39 22, fax. 0-15 822 39 22
    REGON: 83040907000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu USG do wykonywania badań diagnostycznych wraz z zestawem głowic i oprzyrządowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa aparatu USG do wykonywania badań diagnostycznych wraz z zestawem głowic i oprzyrządowaniem” z przeznaczeniem na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia rodzaj, minimalne parametry został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia Parametry Techniczno-Użytkowe i nie mogą być gorsze. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M. C. Skłodowskiej 1A , 39-460 Nowa Dęba - Pracownia USG, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi oferowanej aparatury. 4. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, zgodny z wyspecyfikowanym, musi być kompletny i po zamontowaniu (zainstalowaniu) gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 5. Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C. Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu w godzinach urzędowania tj. godz. 7:00 do 14:35. 6. Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby, muszą spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019r. poz. 175) tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów). 7. Wykonawca w okresie gwarancji będzie dokonywał bezpłatnych napraw, konserwacji i przeglądów aparatury i sprzętu medycznego dostarczonego i zainstalowanego zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ze szczególnym uwzględnieniem art. 90 ust. 3-5 tejże ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania. 2. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. 3. Zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga wniesienia wadium i określa kwotę wadium zamówienia, w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 4. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu - sposób przekazania: na konto Zamawiającego numer: 48 1240 1792 1111 0010 5721 6246; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 4 pkt. 1), wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Opis przedmiotu zamówienia – Parametry Techniczno-Użytkowe Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 8 do SIWZ – Wzór umowy. 3. Wypełniony i podpisany Formularz Załącznik nr 9 do SIWZ - Oświadczenie RODO. 4. Wypełniony i podpisany Formularz Załącznik nr 10 do SIWZ – Zwrot wadium. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach