Przetargi.pl
Dostawa aparatu USG dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie

Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, ul. Piłsudskiego 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 643 61 95 , fax. 0-14 643 61 95
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie
    ul. Piłsudskiego 15 15
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 0-14 643 61 95, fax. 0-14 643 61 95
    REGON: 85174526700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu USG dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego aparatu USG (1 kpl) - rok produkcji nie starszy niż 2011 oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych. 2. Wymagany rok produkcji oferowanego przedmiotu zamówienia - nie wcześniej niż 2011 r. 3. Wykonawca zapewni na oferowany przedmiot zamówienia minimum 24 miesięczny okres gwarancji. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia instrukcji obsługi/użytkowania w języku polskim na oferowany przedmiot zamówienia najpóźniej w dniu dostawy, w formie pisemnej. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu i używania na terenie Unii Europejskiej. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabryczne nowy, nieużywany, nie rekondycjonowany, niedemonstracyjny, kompletny, wolny od wad. 7. Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na oferowane urządzenie karty gwarancyjnej najpóźniej w dniu jego uruchomienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy, a następnie uruchomić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz tam gdzie jest to wymagane, wykonać badania - testy próbne oraz przeprowadzić szkolenie w zakresie obsługi, eksploatacji, konserwacji i wymaganych przeglądów przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram wymaganych czynności serwisowych (w ramach gwarancji i w okresie dalszych 10 lat przewidywanej eksploatacji po gwarancji) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania całości sprzętu: okresowe przeglądy techniczne, (konieczne legalizacje, walidacje, o ile są wymagane) konserwacje serwisowe urządzenia, ewentualne planowe wymiany części posiadających określony resurs pracy). 11. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne. 12. Zamawiający dopuszcza serwis i wykonywanie usług instalacyjnych oraz szkoleniowych bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowane służby. Za ich działania lub zaniechania w całości odpowiada Wykonawca będący stroną w umowie. 13. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić załącznik 5 do SIWZ - Przedmiot zamówienia - i podpisany załączyć do oferty. 14. Przedmiot zamówienia określony został szczegółowo w załączniku 5 do SIWZ - Przedmiot zamówienia. 15. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w terminie do 5 tygodni od daty zawarcia umowy z wykonawcą. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego, umieszczony, zamontowany i uruchomiony na koszt wykonawcy w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert, do godziny 13:00. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczucin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach