Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. 3 Maja 70
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0166215421 w. 217
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu
ul. 3 Maja 70 70
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. 0166215421 w. 217 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.comjar.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu USG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa aparatu USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie obowiązuje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. tj.: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia; b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 2) Udokumentują wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, dostaw o charakterze takim jak przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, świadczonych dla co najmniej trzech Zamawiających o wartości minimum 100.000 PLN. Wykonawca załączy także dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dla co najmniej 3 Zamawiających o wartości minimum 100.000 PLN każda oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.comjar.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu USG trzygłowicowego i aparatu USG czterogłowicowego dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Obrazowej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-05 - dostawa aparatów USG
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa oraz montaż i uruchomienie Cyfrowego Ultrasonografu wysokiej klasy z opcją kardiologiczną do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Dodano: 2015-11-27 - dostawa aparatów USG
Dodano: 2015-11-06 - dostawa aparatu Ultrasonograficznego, myjni - dezynfektora do endoskopów
Dodano: 2015-10-01 - DOSTAWA RESPIRATORÓW
Dodano: 2015-09-24 - DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO, MYJNI-DEZYNFEKTORA, MYJNI DO ENDOSKOPÓW, ZESTAWU HISTEROSKOPOWEGO
Dodano: 2015-09-17 - zakup aparatu USG w ramach projektu pn.: Zwiększenie dostępności do diagnostyki nowotworowej w Powiecie Sanockim poprzez zakup aparatu USG dla Szpitala Specjalistycznego w Sanoku
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa aparatu USG dla potrzeb Oddziału Ginekologicznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-07-14 - zakup, dostawy, montaż i uruchomienie aparatury medycznej ZP250/029/2015
Dodano: 2015-04-20