Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7213987 , fax. 075 7213906
- Data zamieszczenia: 2014-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
ul. Zawidowska 4 4
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 7213987, fax. 075 7213906
REGON: 23119002000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu USG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne i użytkowe znajdują się w formularzu ofertowym, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, instalacji, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 3. Zamawiający zastrzega, warunkiem wejścia w życie i realizacji umowy jest uprzednie zawarcie przez Zamawiającego umowy leasingu lub pożyczki. 4. Brak zawarcia przez Zamawiającego umowy leasingu lub umowy pożyczki, powoduje rozwiązanie niniejszej umowy, które nie pociąga za sobą dla żadnej ze stron żadnych skutków finansowo - prawnych względem drugiej strony. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie, w terminie 7 dni od dnia podpisania przez Zamawiającego umowy leasingu lub umowy pożyczki, o której zawarciu Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie. 6. Zamawiający niezwłocznie powiadomi pisemnie Wykonawcę o wyborze instytucji finansującej. 7. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana na warunkach określonych w zawartej umowie leasingu, zaś w przypadku umowy pożyczki na podstawie umowy, która stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 8. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający. 9. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w SIWZ Zamawiający na etapie badania ofert w zakresie przedmiotowym, zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę, w zakreślonym terminie, materiałów opisowych pochodzących od producenta (oryginalne ulotki, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia, dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu/przedmiotu zamówienia, instrukcje obsługi itp.) Stosowne materiały opisowe pochodzące od producenta mają być przesłane w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem. Brak potwierdzenia spełniania wymagań będzie skutkowało odrzuceniem oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcm-luban.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa 2 szt. aparatów ultrasonograficznych oraz 1 szt. aparatu do znieczuleń wraz z ich montażem i przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi
Dodano: 2015-12-17 - Dostawy aparatury medycznej - realizacja programu polityki zdrowotnej pn. Narodowy Program Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2013 - 2016 w zakresie zadania: - zakup aparatury medycznej dla oddziałów udarowych w roku 2015; - zakup aparatury medycznej dla oddziałów rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu w roku 2015
Dodano: 2015-11-12 - UMW / AZ / PN - 59 / 15 Dostawa Aparatu USG Doppler do Katedry i Kliniki Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa dwóch aparatów USG wraz uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2015-11-02 - UMW/AZ/PN-49/15 Dostawa Aparatu USG Doppler do Katedry i Kliniki Neurologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa wraz z montażem ultrasonografu dla Kliniki Pediatrii i Chorób Infekcyjnych Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 2a
Dodano: 2015-09-02 - Przetarg nieograniczony na dostawę Ultrasonografu(USG)
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego do MGZZOP w Ścinawie
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego z wyposażeniem
Dodano: 2015-05-06 - APARAT ULTRASONOGRAFICZNY
Dodano: 2015-03-25