Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
- Data zamieszczenia: 2009-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.wp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu USG. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1.5. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości.6. Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat . 7. Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 8. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8. 9. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9.10.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych w-w dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.3. Oświadczenie że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Oświadczenie że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Dostawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości. 5. Zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. 6. Zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty, któremu oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8.8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.wp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu USG dla oddziału położniczo - ginekologicznego oraz aparatu echo serca dla oddziału Chorób Wewnętrznych I z Pododdziałem Kardiologicznym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu medycznego - Aparat USG dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmku
Dodano: 2016-07-13 - Zakup wraz z dostawą głowicy ( przetwornika) L10-5 firmy Siemens do aparatu usg ACUSON X 500
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa aparatu USG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa i montaż aparatu USG wraz z oprzyrządowaniem oraz przeprowadzenie szkolenia personelu z zakresu obsługi urządzenia
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla SPZLO w Wieliczce.
Dodano: 2016-04-18 - Zakup i dostawa aparatury medycznej
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa aparatu USG z Dopplerem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego na potrzeby ZLA w Oświęcimiu.
Dodano: 2016-03-29 - Zakup wraz z dostawą aparatu usg
Dodano: 2016-03-29