Przetargi.pl
Dostawa Aparatu USG

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skale ogłasza przetarg

  • Adres: 32043 Skała, ul. Słomnicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 389 00 56 , fax. 12 389 00 56
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skale
    ul. Słomnicka 69
    32043 Skała, woj. małopolskie
    tel. 12 389 00 56, fax. 12 389 00 56
    REGON: 35704670600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia-skala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Aparatu USG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy Aparatu USG dla SPZOZ w Skale, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz ofertowy. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku do SIWZ pn.: „Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych Aparatu USG” oraz w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 3) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nieużywany), nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty. Aparat USG powinien być dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, powinien posiadać właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, powinien być odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z Aparatu USG (dokument gwarancyjny, instrukcja obsługi, opis techniczny itp.) 4) Zamawiający wymaga, by dostarczany w ramach przedmiotu zamówienia Aparat USG pochodził z bieżącej produkcji, tzn. był wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą jego dostawy do Zamawiającego. 5) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz przeszkolenie 3 pracowników w wymiarze 2 godz. dla każdego pracownika . 7) Wykonawca do oferty składa również uzupełniony załącznik pn.: „Zestawienie dotyczące oferowanego Aparatu USG” – załącznik nr 1A do SIWZ. 8) Gwarancja - wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji podstawowej wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. 9) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.22.00-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1. Parafowany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia (na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami, o których mowa w sekcji VI.4 SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów oraz w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. Dokumentów Zamawiający żąda w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, iż polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: Wezwanie w powyższym terminie dotyczy również złożenia przez Wykonawcę aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji VI.4, sekcji VI.5 i sekcji VI.6 SIWZ. 1) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń lub dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego niniejszą SIWZ, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach