Przetargi.pl
Dostawa aparatu ultrasonograficznego z 5 głowicami do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ.

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu ultrasonograficznego z 5 głowicami do Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do siedziby, Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ: fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2015 r., aparatu ultrasonograficznego z 5 głowicami wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem lekarzy różnych specjalności. 2. Zamawiany cyfrowy aparat USG musi być mobilny, łatwy do przemieszczania pomiędzy gabinetami specjalistów i będzie wykorzystywany do badań: małych narządów jamy brzusznej, tarczycy, sutka, badań ginekologiczno-położniczych, urologicznych, mięśniowo-szkieletowych, naczyniowych, kardiologicznych, transrektalnych i do badań noworodków. 3. Parametry techniczne zamawianego aparatu ultrasonograficznego z tabelą parametrów podlegających ocenie zawarte są Zał. Nr 2 do SIWZ. 4. Łącznie z ofertą - Zał. Nr 1, Oferent zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów w języku polskim: - dokumentacji technicznej, potwierdzającej wszystkie wymagane i oceniane parametry aparatu, dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, Dz. U. 2010 r. Nr 107, poz. 679; deklarację zgodności i oznakowanie znakiem CE; wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych jeśli jest wymagane. 5. Wykonawca na swój koszt i ryzyko, zapewni transport i uruchomienie dostarczonego aparatu, dwukrotne przeszkolenie w siedzibie Zamawiającego 7 lekarzy specjalistów w celu zagwarantowania sprawnej obsługi, pełnego wykorzystanie możliwości aparatu i właściwego przeprowadzania badań pacjenta. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na wszystkie części zestawu wynosi 24 miesiące. 7. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia wystawionej prawidłowo faktury, po podpisaniu przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości 9 700,00 zł; 2. Brak potwierdzenia wniesienia wadium, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy, art. 24 ust. 2, p. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Bank Gospodarstwa Krajowego 35 1130 1017 0020 1460 0520 0006

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena wybranych parametrów technicznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach