Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
- Data zamieszczenia: 2018-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Grzybowa 1
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
REGON: 021370427 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu RTG z ramieniem „C” dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę aparatu RTG z ramieniem „C” fabrycznie nowego (rok produkcji - 2018 ) i wprowadzonego do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r., poz.211 z późń. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego sprzętu do obrotu. Oferowany sprzęt musi w pełni być zgodny z obowiązującymi normami, dotyczącymi tego typu sprzętu i posiadać wymagane atesty, certyfikaty i dopuszczenia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - Dostarczyć sprzęt zgodny z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym wymogów technicznych przedmiotu zamówienia oraz dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w Miliczu przy ul. Grzybowej 1, ustawić/zainstalować sprzęt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - Dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń, sprzętu - Przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. Przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim instrukcję obsługi, dotyczącą oferowanego aparatu RTG z ramieniem „C’ - Przekazać karty gwarancyjne sprzętu, uwzględniające warunki wymagane w tym zakresie przez Zamawiającego. Dla sprzętu, dla którego nie wystawione zostaną stosowne karty gwarancyjne, podstawę roszczeń stanowić będzie faktura VAT na zasadach określonych w umowie i w Kodeksie Cywilnym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji oraz przeglądy techniczne w ilości zalecanej przez producenta (min. jeden w roku). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku Nr 2 do SIWZ, a jego wartość jest mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zgody Wykonawcy na płatność wynagrodzenia za dostarczony aparat RTG w 36 równych ratach. Pierwsza rata płatna będzie w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i dostarczenia protokołu odbioru pod warunkiem, że termin ten przypadnie po 18 dniu miesiąca. Pozostałe raty będą płatne także po 18 dniu każdego miesiąca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium, które wynosi: 4 000,00 zł. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za ostateczny termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się dzień 02.08.2018r., do godziny 11:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: PKO Bank Polski 94 1440 1101 0000 0000 1368 2224 na przelewie należy umieścić informację o treści : „WADIUM – Dostawa aparatu RTG – ZP11/2018” 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - w pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego). - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.; Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany ( wg wzoru). 2) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załączniki Nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisane (wg wzoru) przez Wykonawcę. 3) Aktualne Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załączniki Nr 3 do SIWZ (wg wzoru). 4) Zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane produkty uzyskały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i są zgodne z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 211 ze zm.) oraz posiadają aktualne na dzień składania oferty: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską a oferowany asortyment jest wpisany do rejestru wyrobów medycznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6) Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, składa, bez wezwania, Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem wskazanym w załączniku Nr 6 do SIWZ; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik; Zmienia się zasada żądania oświadczenia o przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej. Obecnie Wykonawca musi złożyć oświadczenie w tym zakresie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli dokumenty w przedmiotowym postępowaniu po opublikowaniu przez Zamawiającego na własnej stronie nazw Wykonawców, którzy złożyli oferty, a nie o przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. 8) Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych. 9) Potwierdzenie wpłacenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu RTG dla Pracowni Diagnostyki Radiologicznej w Strzelinie w ramach dotacji Ministerstwa Zdrowia
Dodano: 2023-12-13 - Ucyfrowienie pracowni diagnostyki obrazowej poprzez rozbudowę istniejącego aparatu RTG do systemu cyfrowego opartego o dwa detektory wifi oraz oprogramowanie dla stacji technika
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa Mobilnego Aparatu Cyfrowego RTG dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa i uruchomienie lampy rentgenowskiej Cu 2kW A-41 dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2021-02-05 - Zakup i dostawa aparatu RTG ramię C wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu w zakresie jego obsługi i użytkowania
Dodano: 2021-02-04 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mobilnego, fabrycznie nowego aparatu RTG z ramieniem C dla potrzeb WCSKJ.
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa Aparatu RTG z ramieniem C
Dodano: 2020-11-03 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mobilnego, fabrycznie nowego aparatu RTG z ramieniem C dla potrzeb WCSKJ.
Dodano: 2020-11-01 - Dostawa Aparatu RTG z torem wizyjnym (ramię C) – 1 szt. dla Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii ”
Dodano: 2020-10-14 - Dostawa i uruchomienie lampy rentgenowskiej Cu 2kW A-41 dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2020-07-29