Przetargi.pl
Dostawa aparatu elektrochirurgicznego z zamykaniem naczyń do 7 mm dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ w Górze.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Hirszfelda 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5432414 , fax. 065 5432251
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze
    ul. Hirszfelda 8 8
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5432414, fax. 065 5432251
    REGON: 00030251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgora.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu elektrochirurgicznego z zamykaniem naczyń do 7 mm dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZOZ w Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do oferty, dodatek nr 3 do siwz - zestawienie wymaganych parametrów technicznych. 2. Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania stawiane przez prawo w tym zakresie zawarte w m. innymi: - Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93, poz. 896, - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie wzoru oznakowania wyrobów medycznych znakiem CE Dz. U. Nr 104, poz. 1111, - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U. Nr 100, poz. 1027, - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U. Nr 251, poz. 2514. 4. Zamawiający wymaga by Urządzenia były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Ponadto musi spełniać wymogi określone w zestawieniu parametrów technicznych, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające przedmiot zamówienia do eksploatacji. 5. Instrukcja używania sprzętu musi być sporządzona w języku polskim zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zasadności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami Dz. U. nr 4 poz. 45 z 2003 r. ze zm. 6. Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Urządzenia. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn: a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 44 ustawy Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty: 1 koncesję, zezwolenie, licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy taki obowiązek nakładają; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie z art. 44 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.Jeśli w/ w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć stosowne oświadczenie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu Wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów np. konsorcjum Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Jeśli w w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć stosowne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgora.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach