Przetargi.pl
DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO Z MONITOREM

NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Cicha 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8315788 , fax. 074 8313731
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o.
    ul. Cicha 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8315788, fax. 074 8313731
    REGON: 02068096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO Z MONITOREM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    APARAT DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO Z MONITOREM szt 1 Parametry ogólne 1. Zasilanie AC 230 V50 Hz, 2. Szuflada na drobne akcesoria 3. Uchwyt butli tlenowej i podtlenku azotu 4. Dodatkowe gniazda elektryczne (minimum 2 gniazda) 5. Zasilanie gazowe (N2O, O2 powietrze) z sieci centralnej 6. Awaryjne zasilanie gazowe z butli (N2O, O2 ) 7. Awaryjne zasilanie elektryczne aparatu na minimum 30 minut 8. Reduktory do butli O2 i N2O ze złączami gwintowymi zgodnymi z PN wyposażone w manometr i przyłącze do aparatu. 9. Ssak napędzany sprężonymi gazami tlenem lub powietrzem z regulacją siły ssania i zbiornikiem o pojemności min 0,5l oraz zapasowy wymienny zbiornik na wydzieliny 10. W komplecie jednorazowe, zamknięte wkłady na wydzieliny do ssaka z zabezpieczeniem przelewowym min. 25 sztuk z drenem o długości min. 2 m 11. Uchwyt do minimum 2 parowników SYSTEM DYSTRYBUCJI GAZÓW 12.Precyzyjne, elektroniczne przepływomierze dla tlenu, podtlenku azotu, powietrza. Możliwość zapamietywania danych dotyczacych przepływów oraz eksportu tych danych do zewnętrznych systemów informatycznych. 13.System automatycznego utrzymywania minimalnego stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej na poziomie pomiedzy 23% - 25% 14.Kalibracja przepływomierzy dostosowana do znieczulania z niskimi i minimalnymi przepływami, minimalny przepływ gazów poniżej, równe 500 ml min. UKŁAD ODDECHOWY 15.Kompaktowy układ oddechowy okrężny do wentylacji o niskiej podatności - w komplecie zestaw drenów dla dorosłych i dzieci 16.Obejście tlenowe 17.Możliwość stosowania układów otwartych i półotwartych 18.Regulowana ciśnieniowa zastawka bezpieczeństwa 19.Pochłaniacz dwutlenku węgla o obudowie przeziernej i pojemności minimum 0,7 l 20.Eliminacja gazów anestetycznych poza salę operacyjną. RESPIRATOR ANESTETYCZNY 21.Napęd respiratora elektryczny lub pneumatyczny (określić jaki) TRYB WENTYLACJI 22.Tryb ręczny 23.Oddech spontaniczny 24.CMV-IPPV - stała wentylacja wymuszona 25.VCV - wentylacja kontrolowana objętością 26.PCV - wentylacja kontrolowana ciśnieniem 27.PSV - wentylacja spontaniczna wspomagana ciśnieniem 28.SIMV REGULACJE 29.Regulacja stosunku wdechu do wydechu przy wentylacji CMV minimum 2:1 do 1:4 (podać zakres) 30.Regulacja częstości oddechu minimum od 5 do 60 l min (podać zakres) 31.Regulacja objętości oddechowej minimum 20 do 1000 ml w trybie objętościowym (podać zakres) 32.PEEP - dodatnie ciśnienie końcowo wydechowe w zakresie minimum od 4 do 20 cmH2O (podać zakres) 33.Regulacja ciśnienia wdechu przy PCV minimum: od 10 do 50 hPa (podać zakres) 34.Regulacja czasu Plateau wdechu w zakresie minimum: 5 - 40% czasu wdechu (podać zakres) ALARMY 35.Niskiej objętości minutowej 36.Alarm minimalnego i maksymalnego ciśnienia wdechowego 37.Alarm braku zasilania w energię elektryczną 38.Alarm braku zasilania w gazy 39.Alarm Apnea POMIAR I OBRAZOWANIE 40.Ciągły pomiar zużycia środków anestetycznych - ekonometr znieczulania 41.Stężenie tlenu w gazach oddechowych 42.Pomiar objętości oddechu Vt 43.Pomiar objętości minutowej MV 44.Pomiar częstotliwości oddechowej 45.Ciśnienia szczytowego 46.Ciśnienia średniego 47.Ciśnienia PEEP 48.Częstości oddychania 49.Analiza MAC w aparacie lub monitorze pacjenta ( z uwzględnieniem wieku pacjenta) 50.Kapnografia i kapnometria w aparacie lub monitorze pacjenta 51.Stężenia lotnych anestetyków z automatyczną detekcją zastosowania środka w aparacie lub monitorze pacjenta 52.Pomiar ciśnienia tlenu w butlach awaryjnych na panelu przednim aparatu PREZENTACJA GRAFICZNA 53.Prezentacja na kolorowym minimum 12 calowym ekranie aparatu parametrów znieczulenia 54.Obrazowanie na kolorowym minimum 12 calowym ekranie aparatu krzywej ciśnienia w drogach oddechowych 55.Obrazowanie na kolorowym minimum 12 calowym ekranie aparatu pętli oddechowej ciśnienie objętość 56.Trendy stężenia zastosowanych lotnych środków anestetycznych - minimum 6 godzin PAROWNIK 57.Parownik Sevofluranu INNE 58.Komunikacja z całym systemem w języku polskim MONITOR PACJENTA PARAMETRY OGÓLNE 59.Monitor kompaktowo-modułowy dla dorosłych dzieci i noworodków. Dotyczy sprzętu i oprogramowania. Poszczególne moduły pomiarowe i programowe przenoszone miedzy monitorami bez udziału serwisu. 60.System monitorowania zapewniający nieprzerwane i pełne monitorowanie wszystkich wymaganych parametrów (zapisy dynamiczne i trendy) pacjenta na stanowisku 61.System zapewniający przenoszenie danych pacjenta z monitora do monitora przez sieć przesyłu danych 62.Stacja dokująca zapewniająca możliwość łatwego i bezpiecznego podłączania i odłączania monitora oraz minimum automatyczne ładowanie zadokowanego monitora z mocowaniem do aparatu - dodatkowy zestaw ( uchwyt i stacja dokująca) EKRAN 63.Kolorowy ekran w postaci panela LCD TFT o przekątnej ekranu przynajmniej 10 cali 64.Opisy i komunikaty ekranowe w języku polskim ZASILANIE 65.Zasilanie sieciowe 230V 50 hz i z wewnętrznego akumulatora na minimum 1,5h MOCOWANIE MONITORA 66.Bezpieczne i wygodne zamocowanie zestawu monitorującego do aparatu, umożliwiające łatwe dopasowanie położenia ekranu. Odpowiednie uchwyty i akcesoria do zamocowania monitora. MIERZONE PARAMETRY EKG 67.Monitorowanie jednocześnie 7 odprowadzeń rzeczywistych (kabel 5-żyłowy) 68.Możliwość rozbudowy monitora o pomiar 12 rzeczywistych odprowadzeń EKG jednocześnie 69.W komplecie filtr zakłóceń elektrochirurgicznych 70.Analiza częstości akcji serca i arytmii jednocześnie przynajmniej w 2 odprowadzeniach 71.Odprowadzenie do analizy dowolnie wybierane przez użytkownika 72.Podstawowa analiza arytmii 73.W komplecie przewód EKG do podłączenia 3 elektrod oraz przewód do podłączenie 5 elektrod ODDECH 74.Pomiar metodą impedancyjną, wyświetlane wartości cyfrowe i fala oddechu SATURACJA (SPO2) 75.W komplecie przewód interfejsowy i standardowy czujnik na palec 76.System monitorowania zapewniający poprawne pomiary przy słabym lub zakłóconym sygnale NIEINWAZYJNY POMIAR CIŚNIENIA 77.W komplecie przewód i dwa mankiety dla dorosłych, dwa dla dzieci POMIAR TEMPERATURY, DWA TORY POMIAROWE 78.Pomiar wartości obu temperatur oraz prezentacja różnicy temperatur 79.W komplecie czujniki temperatur: powierzchniowy i rektalny dla dorosłych 80.Dokładność pomiaru temperatury ?0,1°C lub lepsza INWAZYJNY POMIAR CIŚNIENIA 81.Przynajmniej 2 tory pomiarowe z możliwością rozbudowy o kolejne tory pomiarowe 82.Możliwość pomiaru i wpisania nazw różnych ciśnień 83.Kalkulator dawek leków POMIAR GŁĘBOKOŚCI UŚPIENIA 84.Możliwość rozbudowy o moduł pomiaru głębokości uśpienia BIS podłączany bezpośrednio do monitora i z niego sterowany POMIAR ZWIOTCZENIA MIĘŚNI 85.Moduł pomiaru zwiotczenia mięśni NMT podłączany bezpośrednio do monitora i z niego sterowany POMIAR MECHANIKI ODDECHOWEJ 86.Moduł pomiaru mechaniki oddechowej z prezentacją min: 3 krzywych, ciśnienie szczytowe, PEEP,I:E, podłączany bezpośrednio do monitora i z niego sterowany POMIAR GAZÓW ANESTETYCZNYCH 87.Moduł pomiaru CO2, N2O, AA podłączany bezpośrednio do monitora i z niego sterowany UKŁADY ALARMOWE 88.Alarmy na przynajmniej 3 poziomach ważności TRENDY 89.24 godzinne trendy wszystkich mierzonych parametrów, w postaci tabel i wykresów 90.Rozdzielczość trendów graficznych i tabelarycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331720006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 600,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek ten będzie spełniony, jeżeli: -Wykonawca przedstawi aktualną koncesję,zezwolenie lub licencję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu produktami medycznymi, sprzętem medycznym..itp. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, świadczoną na rzecz jednego podmiotu (Zamawiającego- szpitala), o wartości niemniejszej niż wartość składanej oferty (z podaniem wartości, miejsca, daty wykonania,) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach a - d na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. W przypadku nie złożenia przez któregokolwiek Wykonawcę wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożone dokumenty zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki A.formularz oferty- (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 2 wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z załącznikiem nr 1 wypełnionym i podpisanym przez wykonawcę B.Projekt Umowy załącznik nr 3 - podpisany przez wykonawcę ( parafowana każda strona) C.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujące dokumenty i oświadczenia: a.koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ilenie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ f.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy-zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ g.Oświadczenie zgodne z art. 44 ustawy Pzp. h.Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonwania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (oświadczenie wymagane jest jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp). D.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN. E.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do każdego produktu, wyrobu medycznego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: Wykonawca załączy dokument - potwierdzające, że oferowany sprzęt jest wprowadzony do obrotu i używania spełniając wymogi określone w Ustawie o Wyrobach Medycznych- deklaracje producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej, zgodnie z art. 22 Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 r. F.Dokument potwierdzający wniesienie wadium G.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8) C SIWZ pkt b - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z orginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach