Przetargi.pl
Dostawa aparatu do znieczulania do sali operacyjnej dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 4 / II / 13

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4801170 , fax. 077 4801171
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 26 26
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4801170, fax. 077 4801171
    REGON: 00031157900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu do znieczulania do sali operacyjnej dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 4 / II / 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska do znieczulenia ogólnego - parametry techniczne zostały ujęte w załączniku nr 2 do SIWZ; b) Dostarczony aparat powinien być fabrycznie nowy, nie używany jako egzemplarz pokazowy wyprodukowany w roku 2012/2013; c) Wykonawca na dostarczony aparat udziela 36 miesięcy gwarancji, liczonych od daty bezusterkowego protokolarnego przekazania sprzętu po technicznym uruchomieniu; d) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnych przeglądów przez okres 48 miesięcy, liczonych od daty bezusterkowego protokolarnego przekazania sprzętu po technicznym uruchomieniu, przy czym ostatni przegląd powinien odbyć się na miesiąc przed zakończeniem w/w okresu. e) Przeglądy powinny się odbywać zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy; f) Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia działań gwarancyjnych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii, wszelkie naprawy powinny się odbywać w siedzibie Zamawiającego, chyba, że naprawa jest na tyle skomplikowana, że nie może się odbyć w miejscu instalacji. Wykonawca wraz z aparatem poda dane kontaktowe do zgłaszania awarii; g) W przypadku trzech awarii tego samego podzespołu w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wymienić dany podzespół na fabrycznie nowy. h) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dane kontaktowe do minimum dwóch osób odpowiedzialnych za serwis aparatury; i) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia aparatu zastępczego jeżeli naprawa potrwa dłużej niż 48 godzin; j) Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny i dostępność części zamiennych oraz wyposażenia eksploatacyjnego w terminie 8 lat od zakończenia okresu gwarancyjnego; k) Koszty dostawy oraz instalacji sprzętu w siedzibie Zamawiającego ponosi Wykonawca. Instalacja powinna się odbyć na bloku operacyjnym z uwzględnieniem warunków technicznych. Zamawiający zapewni zainteresowanemu Wykonawcy wgląd na sale operacyjną w miejscu planowanej instalacji; l) Wykonawca zobowiązany do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Szkolenie musi być potwierdzone odpowiednim protokołem oraz imiennymi certyfikatami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331710009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozglubczyce.biulety.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach